; Блогтар 2-ші бет | Эльмира Сұлтанбаева
Эльмира Сұлтанбаева
Эльмира Сұлтанбаева

Пайдаланушы жазбалары | Эльмира Сұлтанбаева блогтар "2-ші бет"

Жаһандану талабына сай сапалы оқулықтар мен оқу құралдарын даярлау – үлкен...
Заман талабына сай сапалы оқулықтар даярлау – үлкен міндеттердің
Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық академияға елге кеңінен таныс тұлға Қымбат...
Рухани бай ұрпақ тәрбиелеуіміз қажет
Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академия президенті Ғани Бейсембаев "Хабар"...
Пандемия кезеңінде онлайн білімнің нәтижесі қандай болды?
ЮНЕСКО-ның DVV International-мен серіктестікте өткізген Орталық Азия мен Иранда...
Академия қызметкерлері субөңірлік онлайн консультацияға қатысты
Әлемдік білім беру кеңістігінде 12 жылдық орта білім басым, оның ішінде дамыған...
Он екі жылдық білім беру: шетелдік тәжірибе ерекшеліктері
Инкюзивті білім алушы балаларға кәсіптік бағдар беру мемлекеттің экономикалық...
Инклюзивті  білім беру: жаңа дағдыларды дамыту
Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының президенті Ғани Бейсембаев бір...
«Оқуға құштар мектеп» жобасы: жаңа мазмұн
ҚР Білім және ғылым министрлігі жанынан ашылған мектепке дейінгі тәрбие мен...
Мектепке дейінгі білім беру қоғамдық кеңесі өтті
Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы Nazarbayev University Жоғары білім беру...
NU Жоғары білім беру мектебінің өкілдерімен кездесу өтті
Ы. Алтынсарин атындағы Білім академиясының ұйымдастыруымен педагогика...
Ғалым-педагог Шәркүл Таубаевамен кездесу
Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясында білім беру саласы бойынша ...
Үкіметтік емес ұйымдармен онлайн-кездесу өтті
Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы Баспасөз қызметінің...
Академияда «Әлеуметтік желілердегі медиасауаттылық» семинары өтті