; Блогтар 2-ші бет | Жолдас Өрісбай
Жолдас Өрісбай
Жолдас Өрісбай

Пайдаланушы жазбалары | Жолдас Өрісбай блогтар "2-ші бет"

Массагет - түп тамырымыз, қазақтың ұлт болып қалыптасу жолындағы алғашқы бірігу...
Сайтымыз неге Массагет деп аталған?
Стив Джобс музыкалық плеер, смартфон, планшет немесе компьютерді ойлап тапқан...
Кез келген адамның қолынан келеді
Желідегі аудиторияның сеніміне кіру үшін оқыған соң өз пайдасына асыратын...
Блогыңыз танымал болсын десеңіз ...
Шындығында мұхиттың ар жағында өмір сүру соншалықты жайлы ма?
Адамдар неге Америкада өмір сүргісі келеді?
Егер баға қымбаттайды деп өзіңізді сендірсеңіз, баға міндетті түрде қымбаттайды....
Кімге ұтымды?
Әдебиет адам баласын қай деңгейге көтере алады? Білесіз бе? Мені де осы дәрежеге...
Әдебиет адам болмысына қалай әсер етеді?
Қыздар алғашы кездесуде жігітке барынша жақсы көрінгісі келіп, артық сөйлемей,...
Қыздар алғашқы кездесуде қандай сезімде болады?
Сезімнің ұш-қиыры жоқ десе сенбеуші едім ...
Қыз бен жігіт махаббатты қалай сезінеді?
Қазақта «Ер кезегі үшке дейін» деп жатады ғой. Менде Massaget.kz-ке бір табан...
Кезексөз: «Мен Массагетке қалай келдім?»
Бүкіл әлем даму мен жаңару үдерісінде жүріп келеді. Сонымен бірге адамның мінезі...
Қолыңыздан келсе неге көмектеспейсіз?
Apple-дің ең басты өнімі Қытай аумағында келесі жылға дейін сатылымға шықпайтын...
Apple өнімі енді бұрынғыдай сапалы емес ...
Екі түрлі тәрбие, екі түрлі ділдік пайым мен көзқарас. Ендеше жігіттер қалаға...
Ауыл мен қала жігіті қандай болуы керек?