; Блогтар 6-шы бет | Мұхтар ШЕРІМ (САТИРИК)
Мұхтар ШЕРІМ (САТИРИК)
Мұхтар ШЕРІМ (САТИРИК)

Пайдаланушы жазбалары | Мұхтар ШЕРІМ (САТИРИК) блогтар "6-шы бет"

Бірде аудандық ішкі істер бөліміне арызданып келдім. Қабағым қатып, сары уайымға...
Мұхтар ШЕРІМ.ӨЗІМДІ ІЗДЕП ЖҮРМІН...
Сағат сайын демей-ақ қояйын, күн сайын, апта сайын еліміздің «ажал трассаларында»...
Мұхтар ШЕРІМ.  «ОБГОН» ТҮБІМІЗГЕ ЖЕТЕДІ...
Бір күні аяғым талтайып, аузым аңқайып, шалқамнан түсіп, теледидар көріп жатыр...
Мұхтар ШЕРІМ.  МЕН НЕ ІСТЕМЕДІМ?
Халықтың қағанағы қарық, сағанағы сарық болмаса да, еліміз өркениетке өлімсірей...
Мұхтар ШЕРІМ. БАСТАР
Махаббата кеден бекеті болмайды деген сөз рас екен, бір күні Конго-қырым кенесі...
Мұхтар ШЕРІМ. ҚҰМЫРЫСҚАЛАР ҚҰДАЛЫҚТА
Біреулер әйелін ұрып жатады, араларында махаббат өлген, сонда да тұрып жатады. ...
Мұхтар ШЕРІМ. МЕН СОНДАЙМЫН!
Осы жұрт көре алмайды, біреудің қуанышын бөле алмайды, қызғаныштан қытығы келіп,...
Мұхтар ШЕРІМ. ЖЕЙ БЕРСІН!
Қолтықтасып жүргенге не жетсін? Осындай "Қолтықтасып жүрейік!" деген акция...
Мұхтар ШЕРІМ. ҚОЛТЫҚТАСЫП ЖҮРЕЙІК!
Әке-шешем «Қашан үйленесің?» деп миымды қуырып, жүйкемді «суырып», зарлай берген...
Мұхтар ШЕРІМ. ЖҮРЕГІМ ТОҚТАП ҚАЛДЫ...
Жаңа жыл қарсаңында «қуып» кетейін бе? Эльдар Рязановтың «Тағдыр тәлкегі немесе...
Мұхтар ШЕРІМ. ҚАТЫНУШКА, ЖАҢА ЖЫЛЫҢМЕН!
Содан не керек, Ғабит Мүсіреповтің «Ұлпанына» үйленіп тындым.
Мұхтар ШЕРІМ. БІРТҮРЛІ ӨМІР
Кейде қуанып кетемін. Шын айтамын... Еркек болып туылғаным да... Ойеба-ай, қазіргі...
Мұхтар ШЕРІМ. ЕРКЕК БОЛЫП ТУҒАНЫМА ШҮКІР!