; Блогтар 2-ші бет | 31 арна
31 арна
31 арна

Пайдаланушы жазбалары | 31 арна блогтар "2-ші бет"

Қазақстандық көрермендер алғашқы рет мелодрамадағы кейіпкерлер тағдырларының...
«31 арна» түріктің "Әуе.Жер.Ғашық" телехикаясының үшінші маусымын көрсетуді бастады.
Жақында "31 арнада" қазақ тіліндегі отандық алғашқы "Базарбаевтар" ситкомының...
Базарбаевтар отбасының қызықты шытырмандары!
"31 арнаның" жаңа маусымындағы жаңа телетоптаманың тұсаукесері міндетті түрде...
Кыванч Татлытуг: «Маған «Кузей Гюней» өте ұнайды»!
Қараша айында «31 арна» көрермендерін тосынсый күтуде! 5 қарашадан бастап, атақты...
«БАЗАРБАЕВТАР» ТАҒЫ ДА «31 АРНА» КӨРЕРМЕНДЕРІН ҚУАНТУДА!
«31 арна» 22 қазаннан 16 қарашаға дейін эфирде өтетін акцияның басталуы жайлы...
«31 арна»  өзінің ең адал көрермендеріне сый тартады
Жақында «31 арнада» "Қала аңыздары" атты жаңа жобаның тұсаукесері болды. Жаңа...
Қала аңыздары
Телетоптаманың басты кейіпкерлері - Кузей және Гюней атты бір-біріне мүлдем...
8 қазаннан бастап, жаңа телетоптама "Кузей Гюней"!
«Өткеннің жаңғырығы» - "31 арнада" тұсаукесері 24 қыркүйекте болатын, жаңа...
Седеф Авджи «Өткеннің жаңғырығы» атты телехикаяда!
Жақында түрік режиссерлерінің жаңа мелодрамасы басталады. Телехикая...
"Өткеннің жаңғырығы"
Алматы, 6 қыркүйек. Геннадий Бендицкий «31 арнадағы» жаңа бағдарламаның авторы...
Геннадий Бендицкий жаңа авторлық телебағдарламаның жүргізушісі.
Жаңа бастау! 3 қыркүйектен бастап, "Информбюро" бағдарламасы техникалық...
Информбюро өз жұмысын бастады!
Кыванч Татлытуг – Түркияның жаңа жарық жұлдызы. 29 жастағы актер «Гюмюш», «Эзель»...
Бехлүл рөліндегі Кыванч Татлытуг!!!