; Блогтар 2-ші бет | Нұрбақыт
Нұрбақыт
Нұрбақыт

Пайдаланушы жазбалары | Нұрбақыт блогтар "2-ші бет"

Kaspi Bank-тің қолдауымен «Қаржы мәдениеті» ағартушылық жобасы аясында «Жұлдыз FM»...
Kaspi қазақ тілінде «Қаржы мәдениеті» жобасын іске қосты
Алдағы жазда кейбір елдерде «мәңгілік нөмір» аталып кеткен Mobile Number Portability...
 «Мәңгілік нөмірге» ие боламыз
Қазақ тілін үйренгісі келетіндер мен Қанат Тасыбековтың «Ситуативный...
«Ситуативный казахский» кітабын тегін оқыңыз!
Телеарналарда 350 баланың анасы Тұяқ Қазкенқызы туралы жарнама көрсетіліп жүр....
350 баланың анасы
«Қазақстан дауысы» жобасында кімдер қалды?
Қазақстан Ұлттық арнасында алдағы жексенбіде «Қазақстан дауысы» жобасының...
«Қазақстан дауысы» нағыз аламанға айналып барады
14 ақпан күні еліміздегі ең танымал телевизиялық шоулардың бірі – «Қазақстан...
Нұрлан Албан: Биыл да жеңістен үміттіміз
«Бензин бағасы өсті». «Бұл не деген масқара, өзіміз мұнай өндірушымыз, жанармай...
Бензин «дағдарысы» қалай пайда болды?
Kaspi bank пен ХЭСА қоры «Қаржы мәдениеті» бағдарламасының аясында жалпы бюджеті 180...
Қаржылық сауаттылықты арттыру жобасын ұсынып, грант ұтып алыңыз!
Өкінішке қарай, қаржылық сауаттылық деңгейі өте төмен болып шықты.
Қазақстандықтардың қаржылық сауаты зерттелді
Кеше болған девальвацияға байланысты банк клиенттері хабарласып, олардың...
Девальвация. Бұл банк клиенттеріне қалай әсер етеді?
Баспасөз қызметі, PR саласы мамандарының күні қарбаласқа толы. Сондай бір күн...
PR-шының бір күні. Қайырымдылық