; Блогтар 3-ші бет | Dinmukhamed ҚисыҚ Ziyadin
Dinmukhamed ҚисыҚ Ziyadin
Dinmukhamed ҚисыҚ Ziyadin

Пайдаланушы жазбалары | Dinmukhamed ҚисыҚ Ziyadin блогтар "3-ші бет"

Мұндай туындылардан қажып жүрсеңіз тұңғыш қазақстандық фэнтези деп желеулеткен...
Жаңа премьераларға шолу: Мелодрамалар шеруі 2
6-шы қыркүйектен бастап көрсетілетін жаңа премьераларға шолу
Жаңа премьераларға шолу: Мелодрамалар шеруі
Басқаны қойып өзін-өзі пародиялауға көшкен Бондты тағынан тайдырып, тәжісін...
Мен, Аарон Кросс немесе Борнның болымсыз мұрасы
Достар, өткен аптада сәтті басталған, алғашқы кірпіші қаланған дәстүрімізді ары...
Жаңа премьераларға шолу: Борннан Бригадаға дейін
Оқырман айып етпес, керісінше көпшілікке бір пайдамыз тиер деген үмітпен осы...
Қазақстандық кинопрокатта осы апта жарық көретін премьераларға шолу
Бонд, Джеймс Бонд күңгірт кеңсе, күйбең тірліктен сұрқай тартқан көрерменге...
Skyfall: Аспан құлаған кез
Әдетте қалай? Әдетте былай. Бір топ жақсы адам болады. Оларға "көн шалбары көтіне...
Трансильвания қонақүйі: келген ізіңмен кері қайт!
Соңғы жылдары шыққан саны аз, сапасы да қуанта қоймайтын селдір-селдір болып...
Стереотип сынған күн
Әлі есімде бастауыштан «босап» шығып, мектептің бел буынына қосылған тұста...
Қайта тірілген күшік, жарғанат-мысық және кішкентай ғалым-пысық
Шәкен Айманов атындағы «Қазақфильм» киностудиясы түсірген Ермек Тұрсыновтың...
Ерболат Тоғызақов: барлық трюктарды өзім істедім
Ә деп жерден алып, жерге салып, ит-сілікпесін шығару туралы ой қылаң бергенімен...
Жаңа өрмекші адам, ұяң дауыс және қарақұрт
Тұрмысқа шықпаймын, одан да бойдақ болып жүре беремін арғымақтың үстінде құстай...
«Батыл жүрекке» барасың ба, қазақ тілінде көресің бе?