; Блогтар 2-ші бет | Әбіләкім ибн Субіләкім
Әбіләкім ибн Субіләкім
Әбіләкім ибн Субіләкім

Пайдаланушы жазбалары | Әбіләкім ибн Субіләкім блогтар "2-ші бет"

Ғабеңнің түрін тым болмаса кітап бетінен бір рет көрмеген адам сыртынан көріп...
"Алапес" адам
Тапсырыс бойынша қалаған кейпіңіздегі тортыңызды әзірлете аласыз. Жергілікті...
Жегің келсе, ақшасын төле
Біздің қазақ тілді баспасөз бұл жайлы қашан жазды деп ойлайсыздар. Біреулеріңіз...
Сиам егіздері
Дегенмен тарихи киноларды түсіргенде тарихтан көп ауытқымаған да жақсы....
Тарихи кино түсірем деушілерге
Бұрындары, мектеп оқып жүрген жылдары, жетінші не сегізінші кластың...
Меңдуана
Сағат он екіде дүкенге нан келеді. Біздің ауыл шашыраңқырап жатыр.көп бөлігі...
Баскесер
Рахо(Роха емес) атты жолдасыммен «Дозор» шекаралық нарядына шықтық. Бізге...
Холодец
Серік деген біреу жанында жолдасымен келе жатса МАИ-лардың бәрі қол көтереді дид....
Танымал Серік
Концерттерді теледидардан немесе концерт залынан көрген кездерде кейде өкініп...
Жанды дауыс
аманның күн санап дамуның тұрақты көрермендері екенімізге ешкім дауласпас....
Ат шалғы
Содан түнгі үштер шамасында үйге қайттым. Бұл мәдениеттілік дегенді қойсаңызшы,...
Шайтанмен бетпе-бет
Таңертең құйған суың түс ауа жып-жылы болып шыға келеді.Су соратын насостары...
Душ