; Блогтар 2-ші бет | Айжан kerbez
Айжан kerbez
Айжан kerbez

Пайдаланушы жазбалары | Айжан kerbez блогтар "2-ші бет"

6 қыркүйек күні, Алматы қаласы әкімшілігінің ұйымдастыруымен «Оркестрлер шеруі»...
«Оркестрлер шеруі» басталды
Гүлмира Бекзатқызы 1988 жылы 13-сәуірде Оңтүстік Қазақстан облысының Қазығұрт...
Шахматист Гүлмира Бекзатқызы: «Өзге елде сұлтан болғанша, өз еліңде ұлтан бол»
Әр істің басында ой, идея тұрады дейді ғой. Сондықтан алдымен шет елде оқу жайлы...
Шетелде оқығың келе ме?
Иә, қазірде "как стать богатым", "как стать успешным" сынды кітаптар толып жатыр....
Кітап талғамы
Біздің қаламызда кітап, қуғын-сүргін тарихы, теміржол көлігінің мұражайы сияқты...
Мұражайлар сөйлейді
Адамда жалқаулық құлықсыздықтан, істеп жүрген ісі ұнамайтындықтан пайда болады...
Биге көзқарасыңыз қалай?
Алматының ұнайтын жері де сол - қашан қарамасаң да қарбалас өмір, әйтеуір бір...
Алматының мәдени тынысы
Қараңғы зал. Костюмде билеп жүрген балерондар. Жаныңды жетектеп әкететін музыка....
Біліп сөйлеу мен сезіп сөйлеу
Неге екені махаббат туралы жазу қиын маған...)) бірақ.. сонда да:
Иә...махаббат бар...
Вк-да біраз сөйлестік те, видеоларын да қарап шықтым, әндерін тыңдап, жазбаларын...
"Свободный узник"
Негізі біз осында жігіттерге романтика жетіспейді деп зарлап жатамыз. Менің...
Көктем, қайдасың???
Мен үшін ең бастысы сыйдың қандай көңіл-күймен берілгендігі, оның эмоциялық...
Маған ұнайтын сыйлар немесе 8-наурызға қарсы тікелей намек:))