; Блогтар 3-ші бет | Anara Mustafina
Anara Mustafina
Anara Mustafina

Пайдаланушы жазбалары | Anara Mustafina блогтар "3-ші бет"

Бастауыш сыныптарда «Қарға мен түлкі», «Аққу, шортан һәм шаян», «Шегіртке мен...
Ұлы аудармашылар
Бұрын неге біздің Қазақстанда әншілерді марапаттайтын арнайы жүлделер жоқ екен...
Мен білмейтін шоу-бизнес немесе қазақша EMA2013
Адам өмірі ақ пен қара жолақтардан тұратын алуандылығымен қызық қой. Бірде...
Сіз қаншалықты байсыз?
Осыған дейін Қазақстанда бірнеше отандық сериалдар көрсетілген еді. Олардың...
Қазақстандықтар комедиялық сериалдарға құмар
Интернетті жиі пайдаланатын адамға, әлбетте, смартфондардың көмегі зор. Алайда,...
Мен қолданатын мобильді қосымшалар (Кезексөз)
Бұрын армандаушы едік: шіркін, кинотеатрға келгенде қазақшаға кәсіби...
Қазақша дубляж кімге керек?
Қыздардың табиғаты сол, сұлулыққа, жылтыраққа, романтикаға жаны құмар. Алайда,...
Қыздарға әсемдік жарасады
Мен бұрын ойланушы едім, адам уақыт өте келе ақылды бола ма, әлде ақыл генмен...
Бір сәттік ой...
Instagram бағдарламасын пайдаланғалы бері, көптеген қыздар мен жігіттердің...
Instagram-нарциссизм дәуірі
Технологияның дамуымен пластикалық хирургияның бағасы әлем бойынша арзандап,...
Корейше сұлулық
ОРТ-дан болған «Один в один» шоуының біткеніне біраз болды. Бірақ оны қайталап...
Әртісті айнытпай сал!
Фильмдерден ұнаған диалогтар мен сәттерді жазуды ұмытып барады екем. Осы...
Адамдар және тіршілік циклі