; Блогтар 12-ші бет | Мейіргүл Оңғарова
Мейіргүл  Оңғарова
Мейіргүл Оңғарова

Пайдаланушы жазбалары | Мейіргүл Оңғарова блогтар "12-ші бет"

Әскери киімдегі адамдарды көрсем, бойыма біртүрлі қорқыныш ұялайды. Ол қорқыныш...
Бәйшешек
Бүгін Массагетте тағы да той )))
Арай, туған күнің құтты болсын!
Мен туралы аз-кем
Өзге емес, өзім айтам өз жайымда (Кезексөз)
Осыған қарап, болашақ болжанып қояды, пешенеге жазылады деген рас сөз бе деймін....
Пешенеге жазылатын тағдыр
Ол кезде қалада интернатта оқимын. Қателеспесем, 7 сыныпта. Бейбіт Қорған деген...
Ең алғашқы хатым...
Адамның қанша кітап оқығаны бетіне жазылып тұрады. Дұрысы - іс-әрекетінен айқын...
Кезексөз. Көңілдің нәзік пернесі
Аттандап қазақтар керемет кино жасапты дегенді естіп, бөркімді аспанға атуын...
Массагеттіктер "Жаужүрек Мың балаға" бардық
Екі бала әлденені күтіп, елегізеді. Бір кезде 4-қабаттың терезесі ашылып, ішінен...
Жатақхананың терезесінен кіру
Сайттың оң жағындағы «Материал жіберу» батырмасын бір шертіп, соғыс куәгерінің...
9 мамыр. Соғыстың шындығын атамыз бен әжеміз айтсын!
Сәлем, массагеттіктер! ) Суреттерді әне салам, міне салам деп отырғаныма біраз...
Массагеттік кездесуден сурет-есеп ))))))))
Cәлем, достар! )Кездесу туралы хабар күтіп, елегізіп отырған боларсыздар )
Массагеттіктер бас қосқанда...
Ішімде негізі біреу отыр. Тек сыртым ғана біреу, ішімде екеу немесе бірнешеу......
Тәнім бір, жаным бірнешеу