;
Жаңалықтар 59-шы бет | Meyirzhan Auelkhan
Жарнама
Арнайы жобалар
100 Игі іс: Газбен кмтамасыз ету
523.86
490.7
5.07
Жаңалықтар
LifeStyle
Спорт
Аймақ
Фоторепортаж
Massaget TV
Редакция
+7 (700) 3 888 104
Жарнама
+7 (700) 3 888 188
Басты жаңалықтар
LifeStyle
Спорт
Аймақ
Massaget TV
Жарнама
Meyirzhan Auelkhan
Пайдаланушы жазбалары
| Meyirzhan Auelkhan жаңалықтар "59-шы бет"
Барлығы
жаңалықтар
блогтар
фоторепортаждар
Бейнебаяндар
Ғаламтор дүкен парақшасын жасау жолы. Кешегі сабақтың жалғасы...
Meyirzhan Auelkhan
14. CorelDRAW видеосабақ. Ғаламтор дүкен парақшасы (1/2)
Бүгінгі сабақта осыған дейінгі игерген біліміміздің бәрін істетуге тура келетін...
Meyirzhan Auelkhan
14. CorelDRAW видеосабақ. Ғаламтор дүкен парақшасы (1/1)
Кешегі сабаққа қосымша дәріс.
Meyirzhan Auelkhan
13. CorelDRAW видеосабақ. Қосымша білімдер
Бүгінгі сабағымызда Corel бағдарламасындағы ең маңызды бөлу және реттеу құралдары...
Meyirzhan Auelkhan
12.CorelDRAW видеосабақ. Бөлу мен реттеу
Бүгінгі сабағымызда үлкен өлшемдегі қабырға үнпарағын жасау туралы сөйлейміз.
Meyirzhan Auelkhan
11. CorelDRAW видеосабақ. Көлемді үнпарақ
Бүгінгі сабақта визитка жасаудың жолы жайлы сөйленеді.
Meyirzhan Auelkhan
10. CorelDRAW видеосабақ. Визитка жасау
5S басқару менеджменті деп аталатын жүйені графика түрінде жасау арқылы сурет...
Meyirzhan Auelkhan
9. CorelDRAW видеосабақ. Сурет қабаттарын реттеу
Бүгінгі сабақта қарапайым сызбаны шеңбер құралымен қалай сызу жайында...
Meyirzhan Auelkhan
8. CorelDRAW видесабақ. Жай сызба (балық)
Бүгінгі сабақта қарапайым құрама фигуралар және оның бұрыштары...
Meyirzhan Auelkhan
7. CorelDRAW видеосабақ. Құрама сурет жасау
Бүгінгі сабақта сызықтар жайлы түсінікке ие боласыздар.
Meyirzhan Auelkhan
6. CorelDRAW видеосабақ. Сызықтар
Бүгінгі сабағымызда пернетақтадағы бұйрықтар мен хабарландыру...
Meyirzhan Auelkhan
5. CorelDRAW. Хабарландыру парақшасын жасау
Бүгінгі сабақ Corel DRAW бағдарламасындағы ең негізгі білімдерді үйретеді.
Meyirzhan Auelkhan
4. Corel DRAW видеосабақ. Негізгі құралдар
<
...
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
...
>