Бизнес әлемінің кәсіби терминдері

Бизнес те өзге салалар секілді өзіндік терминдерден тұрады. Бұл терминдерді кез келген бизнес бастаймын деушілер білуі керек. Balbal.kz мотивациялық сайты назарыңызға негізгі бизнес терминдерді ұсынады.

А/В тестілеу – тауардың екі нұсқасын салыстыру. Бұл арқылы қай тауардың тез сатылатынын немесе тиімді екенін тексереді.

Блеймсторинг – мақсатқа жетуге кедергі болған факторды немесе адамды ұжым болып іздестіру әдісі.

Бутстреппинг – компанияны сырттан қаржы іздемей-ақ, өз қаржысы арқылы қамтамасыз ету.

Бенчмаркинг – компанияның көрсеткішін жалпы саланың орташа көрсеткішімен, бәсекелестердің статистикасымен салыстыру.

Ашық мұхит – мүлде бәсекелес жоқ жаңа сала.

Дауншифтинг – жалақы және мансаптан бас тартып, «өзі» үшін өмір сүруді дәріптейтін өмірлік философия.

Дисижнмейкер – шешім қабылдайтын маман. Бұл термин сату бөлімінде  маңызы зор.

АТ-евенгелист – ақпараттық технологиялар саласында үгіт-насихат жұмысымен шұғылданатын маман.

Краудинвестинг – онлайн-сервистер арқылы инвестиция жинау процесі.

Краудшиппинг – қажетті маршрут арқылы жүретін қарапайым турист немесе жолаушы арқылы тауарды жеткізу.

Маркетингтік лид – сайтта байланыс нөмірін қалдырған тұрақты клиенттер немесе тауарға қызығушылық танытқандар.

Митап – тәжірибе алмасуға немесе мәселелерді талқылауға бағытталған мамандардың кездесуі.

Необанктер – ғаламтор арқылы қызмет көрсететін банктер.

Перфоманс-менеджмент – мамандардың кәсібилігін, мақсатқа жету процесін бақылауға бағытталған басқару үлгісі.

Пивот – бизнес-үлгіні, тауарды немесе стартаптың саласын өзгерту.

Прекариат – уақытша міндетті орындайтын мамандар.

Роадмап – компанияның алдағы әрекеттерін жоспарлау.

Токен – инвестордың кәсіпорыннан алып отыратын цифрлық активтері.

Трекшн – белгіленген уақыт аралығындағы жобаның алға жылжуын, коммерциялық көрсеткіштерін бақылау.

БСҰ (бірегей сауда ұсынысы, уникальное торговое предложение) – компанияның бәсекелестерден артықшылығын көрсететін ұсынысы.

Экзит – компаниядағы үлесті сату.

ARR (Annual Recurring Revenue) – жылдық жаңарып отыратын табыс.

Burn rate – ай сайынғы компанияның шығыны, орта есеппен алынады.

MVP – тауардың қарапайым прототипі. Бұл нарықтағы сұранысты тексеруге арналады.

CPC – ғаламторда жарнама беру. Сайт иесі жанаманы сайтына орналастырады. Ал клиент оның қаржысын төлейді.

Churn rate – компаниямен қарым-қатынасты тоқтатқан тұтынушылар саны.

Deadlock – бірнеше процесс бір-біріне бөгет жасағандықтан тығырыққа тірелуі.

MRR – ай сайынғы өзгеріп отыратын табыс мөлшері.

NPS – клиент тәжірибесін және компаниямен қарым-қатынасын бағалауға мүмкіндік беретін құрал.

ROI – инвестицияның ақталуы. Әрбір жұмсалған қаржыдан түскен пайда мөлшері.

UGC – тұтынушылық контент. Клиенттердің пікірі негізінде пайда болған контент.

balbal.kz