Орта ғасырлық христиан философиясының өзіндік ерекшеліктері

Орта ғасырлық христиан философиясының өзіндік ерекшеліктері
Рим философиясынан кейін Европада жаңа философия рухани құбылыс ол негізінен христиандық философиялық дүниетанымнан пайда болды. Осы көзқарасты орта философиялық батыста 1-15 ғасыр аралығын қамтиды. Орта ғасыр философиясындағы басты ерекшелігі дін философиясымен байланыстылығында философияның дамуы батыс христиандық даланы шіркеу конондарын ескере отырып дамыды, себебі сол дәуірде мәдениет пен білімнің дамуына дін ықпал етіп отырды. Орта ғасырлық батыс философтар негізінен дін басылар қызметкелер болып батыс философиясының басты проблемасы ерекшелігі болды. Мысалы: дүниені құдай жаратты ма? Әлде өзіндік бағаытта өмір сүре ме? Ортағасырлық философияның негізгі кезеңдері:1.патристика 2.схоластика. 1 кезең «потер»- әке, шіркеу әке деген мағынаны білдіреді. Философия тарихында бұл кезең 1-15 ғасырды қамтиды. Оның негізін салушылар өз дәуірінің ойшылдары Василий, Августин, Ориген т.б. Патристиканың негізгі проблемалары:
-Сенім мен ақыл-ойдың сенімділігі
-Тарихты қозғалыс деп түсініп, нақты анықтаушы мақсаты бар.
-Құдайдың мәні мен тринитарлық проблемасы.
-Адам бостандығы, адам жанын құтқару.
-Дүниедегі зұлымдықтың пайда болуы. 2 кезең схолостика кезеңі 11-15 ғасыр философиялық ойдың өрлеуін көреміз. Схоластика – «мектеп» философисы деген ұғымды білдіреді. Сол кезеңдерде Европа университеттерінде философия пән ретінде оқыьыла бастады. Схоластикалық философия өкілдері: Фама Аквинский, Альберт фон Больштедт, Раймунд. Аквинский орта ғасырдағы реалистік философияның ірі өкілі, қазіргі католизм дінінің рухани пірі, әулие. Ол Аристотельдің идеалистік формасын өз пайдасына қолданып, материя түрден тыс өмір сүре алмайды дейді.