Сатулар «жүрмегенде» не істеу керек?
Сату көптеген себептерге байланысты « тоқтатылуы » мүмкін. Тәжірибе жүзінде кәсіпкерлердің біразының сауда жасаудың қарапайым жоспары жоқ екендігі байқалады. Мұндай жоспардың болуы - әдеттегі жағдай, бірақ, сату жауапкершілігінің болмауы клиенттер қайнар көздерінің білінбейтін әлсіреуіне алып келеді, ал уақытты қайтару мүмкін емес. Сатуды жоспарлау және жауапкершілікті бекіту: сату бақылауын белгілеуге алғашқы қадам болып табылады. Егер осының бәрі орындалғанымен, бірақ сауда жүрмесе, онда жағдайды терең зерттеу керек: бәсекелестердің бағасы өзгергендігін немесе өнім сапасының төмендегенін. Алайда, заманауи реакция құтқару жұмыстары мен күйреуден анағұрлым тиімдірек.
Бірнеше сұраққа жауап беріп көрсеңіз, онда сұрақтарға жауап табылуы мүмкін:
Сіздің компанияңызда сату қалай жолға қойылған?
Сіздің сату менеджеріңіздің біліктілігі қандай деңгейде?
Тиімді саудаңызда төлем жүйесі бейімделген бе, көтермелеу жүйесі бар ма?