Әлемнің ең әдемі метро станциялары
Жақында ғана Алматыда көптен күткен метро іске қосылды. Қуанышымызда шек жоқ. Әлемнің көптеген елдері метромен жүруді әдетке айналдырған. Біз болсақ, енді-енді үйреніп келеміз.
Әлемнің ең әдемі метро станцияларын көріп, "Шіркін, Алматының да бір станциясы осы тізімге іліксе ғой" деймін. Себебі, Алматы метро станцияларының сәулеті өет әдемі. Әсіресе, "Мұхтар Әузеов театры" станциясы қатты ұнайды.
Не болады өз уақытында? Түсімбедім, нені айтпақ болдыңыз? Билік басылар "өз уақытында" ақша жейді екен да, ал кедей халқына "уақыты келген жоқ әлі" дегенге келтіріп жатырсыз ба? .... жылдан кейін келе ме сол уақыт? Индустрилизация жасаймыз дейді, қайдағы индустриализация, ол әншейін көзбояу, ештеңі жасалған емес, метро, Астана сияқты көзбояулар ғой. Жұмыс болған да жоқ..., болады деп те армандаудан қалдық.
Метроның құрылысы еліміз тәуелсіздік алмай тұрып, салына бастады. Кейін болған жағдайлар метро құрылысын тоқтатып жіберді. Содан, мінекей, 23 жылда бітіріп, іске қосты. Әрине, біреуге тиімді, біреуге тиімсіз.
Метроға ғана емес, басқа дүниелерге шығын кетіп жатыр. Айта берсек, әрине, көп. Оның қайсы бірін қадағалап, бақылап отырасыз?!
Метроның құрылысы еліміз тәуелсіздік алмай тұрып, салына бастады. Кейін болған жағдайлар метро құрылысын тоқтатып жіберді. Содан, мінекей, 23 жылда бітіріп, іске қосты. Әрине, біреуге тиімді, біреуге тиімсіз.
Метроға ғана емес, басқа дүниелерге шығын кетіп жатыр. Айта берсек, әрине, көп. Оның қайсы бірін қадағалап, бақылап отырасыз?!
Мен үшін емес, ел үшін деу керек еді, ол менің ғана ақшам емес, әрине. Бірақ, ол ақшаның ішінде менің де үлесім бар. Басқа дүние дегеніңіз ол ауруханалар мен мектептер ме? Оның пайдасы менің ойымша бар секілді, метроға қарағанда. Халықтың тұрмыс деңгейі метроға еш байланысы жоқ. Мен бақыламаймын да, бақылағым да келмейді, ол менің ойым ғана, бақылаудан қалдық, билік басылар қарапайым халықты хайуанмен теңесуде.
Метроның құрылысы еліміз тәуелсіздік алмай тұрып, салына бастады. Кейін болған жағдайлар метро құрылысын тоқтатып жіберді. Содан, мінекей, 23 жылда бітіріп, іске қосты. Әрине, біреуге тиімді, біреуге тиімсіз.
Метроға ғана емес, басқа дүниелерге шығын кетіп жатыр. Айта берсек, әрине, көп. Оның қайсы бірін қадағалап, бақылап отырасыз?!
Мен үшін емес, ел үшін деу керек еді, ол менің ғана ақшам емес, әрине. Бірақ, ол ақшаның ішінде менің де үлесім бар. Басқа дүние дегеніңіз ол ауруханалар мен мектептер ме? Оның пайдасы менің ойымша бар секілді, метроға қарағанда. Халықтың тұрмыс деңгейі метроға еш байланысы жоқ. Мен бақыламаймын да, бақылағым да келмейді, ол менің ойым ғана, бақылаудан қалдық, билік басылар қарапайым халықты хайуанмен теңесуде.
Басқа шығын дегенім, әрине, әлеуметтік нысандар емес. Ақша-қаражаттарды оңды-солды шаша бермей, сол олқылықты толтырсақ жөн болар еді. Сіздің пікіріңіз дұрыс, толық келісемін
Метроның құрылысы еліміз тәуелсіздік алмай тұрып, салына бастады. Кейін болған жағдайлар метро құрылысын тоқтатып жіберді. Содан, мінекей, 23 жылда бітіріп, іске қосты. Әрине, біреуге тиімді, біреуге тиімсіз.
Метроға ғана емес, басқа дүниелерге шығын кетіп жатыр. Айта берсек, әрине, көп. Оның қайсы бірін қадағалап, бақылап отырасыз?!
Мен үшін емес, ел үшін деу керек еді, ол менің ғана ақшам емес, әрине. Бірақ, ол ақшаның ішінде менің де үлесім бар. Басқа дүние дегеніңіз ол ауруханалар мен мектептер ме? Оның пайдасы менің ойымша бар секілді, метроға қарағанда. Халықтың тұрмыс деңгейі метроға еш байланысы жоқ. Мен бақыламаймын да, бақылағым да келмейді, ол менің ойым ғана, бақылаудан қалдық, билік басылар қарапайым халықты хайуанмен теңесуде.
Елге қанша нәрсе салынып жатыр, бірақ халық бәрі-бір риза емес. Далада мосттың астында оқиды индия халқы, ал саны олардан көп қытай елінде ондай жоқ егер олар көпқой дейтін болсақ. Сіз өмірге, қоғамға өте өкпелі қарайсыз, одан қоғам өзгермейді немесе өзіңізге де пайдасы жоқ. Қай ел Корея сиақты Араб елі сиақты өмір сүргісі келмейді дейсіз, алып империя Ресейдің өзі олардай бола алмай жүр, бізден кем жерлері де бар. Корея сиақты болу үшін халық өкпелі болмауы керек, өкпе арқалаған адамдардан қоғамға пайдасы аз болады. Тек маңайындағыларға елдегі болып жатырған кемшіліктерді айтып адамдарды теріс қарай бұрып әкетеді. Метроның бүгін пайдасы жоқ шығар қысқа болғандықтан, бірақ келешек ұзарған сайын халыққа өте тиімді болады, 8,5км болып қалмайды мәңгі. Ал мектеп аурухана дегенді қайда барсаңда салып жатыр емеспе, Кеңес үкіметінің салып берген сапасыз ғимараттарын тауыса алмай жатыр.