Республикалық сапа бағдарламалары. Алтын сапа

"Сапа" бағдарламасы отандық тауарлар мен көрсетілетін қызметтердің бәсекеге қабілеттілігі
мен сапасын, сондай-ақ отандық өнімнің бәсекелесу қабілетін арттыру саласындағы мемлекеттік және жергілікті атқару органдарының және өзге де ұйымдар мен кәсіпорындардың қызметтерінің негізгі бағыттарын анықтайды: Негізгі мақсаты мен міндеттері болып: өнімдер мен көрсетілетін қызметтер сапасы саласында мемлекеттік басқаруды құқықтық қамтамасыз етуді жетілдіру; басқару нысандары мен әдістерін жетілдіру; отандық өнімдердің бәсекеге қабілеттілігін арттыруға бағытталған ғылыми-техникалық прогресс жетістіктерін енгізу; өнімдер мен жұмыстар, көрсетілетін қызметтер сапасын және бәсекеге қабілеттілігі саласында нормативтік құқықтық және ақпараттық қамтамасыз ету болып табылады. Қазақстан өнім сапасын арттыруға ерекше ықыласты ел. Осы мақсатта 2006 жылы Президент Нұрсұлтан Назарбаев арнайы «Алтын сапа» сыйлығын тағайындаған болатын. Елімізде өндірілетін өнімдердің, орындалатын жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің сапасын арттыру, Қазақстан нарығын жоғары сапалы және бәсекеге қабiлеттi етуді мақсат тұтқан байқау. 2009 жылдан бастап конкурс қазіргі заманғы менеджменттің даму тенденцияларын ескеретін және сапа бойынша Еуропа сыйлығы үлгісімен үйлестірілген жаңа үлгі бойынша өткізілді.Жүлденің мақсаты. 2009 жылдан бастап «Алтын сапа» жүлдесі қазіргі заманғы менеджменттің даму тенденцияларын ескеретін және сапа бойынша Еуропа сыйлығы үлгісімен үйлестірілген жаңа үлгі бойынша өткізіледі. Бұдан басқа критерийлер өнімдер мен көрсетілетін қызметтердің сапасы саласындағы жетістіктері үшін ТМД Сыйлықтарына сәйкес келеді. Онда сапа саласында басшылықтың лидерлік рөлін, ұйымның саясаты мен стратегиясын сипаттайтын көрсеткіштердің маңызы, тұтынушылардың өнімдер мен көрсетілетін қызметтердің сапасына қанағаттануы күшейтілген. Жаңа үлгіні қолдану ұйымдарда сапа бойынша жұмыстар деңгейін нақтырақ бағалауға мүмкіндік береді. Онда сапа саласында басшылықтың лидерлік рөлін, ұйымның саясаты мен стратегиясын сипаттайтын көрсеткіштердің маңызы, тұтынушылардың өнімдер мен көрсетілетін қызметтердің сапасына қанағаттануы күшейтілген. «Алтын Сапа» сапа деңгейін көтереді. Дүниежүзінде сапа бәсекелестік артықшылыққа жетудің негізгі факторына айналды. Бұл, мамандардың айтуынша, тауарлар мен қызмет түрлерінің сапасы ғана емес, бірінші кезекте бизнес-процестер мен мекемені басқару жүйелерініңсапасы.Сыйлық жыл сайын өндірілетін өнімдердің, орындалатын жұмыстардың немесе көрсетілетін қызметтердің сапасын қамтамасыз ету, олардың бәсекеге қабілеттілігін арттыру, сапаны басқарудың тиімді жоғары әдістерін пайдалану, халықаралық стандарттарды енгізу, тұтынушылардың сұраныстарын қанағаттандыруда маңызды нәтижелерге қол жеткізгені үшін беріледі. Өндіретін өнімнің сапасы конкурстың барлық қатысушылары үшін басты критерий болып болып табылады. Конкурсқа қатысу компанияларға Қазақстан нарығында барынша танымал болуға, сапалы, заманауи әлемдік талапқа сай өнім өндіруге, кәсіпорынның мәртебесін көтеруге мол мүмкіндіктер береді.
2011 жылы Елбасының «Алтын сапа» жүлдесіне 6 жыл толады. Жүлде Қазақстан Республикасы Президентінің «Алтын сапа» сыйлығын алуға арналған конкурс туралы» 2006 жылғы 9 қазандағы № 194 Жарлығына сәйкес тағайындалған. Осыған орай жыл сайын Қазақстан Республикасы Президентiнiң "Алтын сапа" сыйлығын алуға арналған конкурсын және "Қазақстанның үздiк тауары" республикалық байқау-көрмесін өткiзу белгiлендi. Кәсіпкерлерін барынша қолдап келе жатқан Қазақстан мемлекетінде сапа – бәсекелестікке сай болуы қажет. Біз Қазақстанды әлемнің алдыңғы қатарлы 50 елінің қатарына қосамыз десек, өзімізде шығарылатын тауарлардың сапасын көтеруге тиіспіз. Қазақстанда жасалған өнімдердің сапасын көтеріп, дүниежүзінде «Бұл Қазақстанда жасалған тауар» деген дәрежеге жеткізуіміз керек. Президенттің «Алтын сапа» сыйлығы конкурстық негізде талапкер кәсіпорынның өнім сапасы немесе қызмет көрсету сапасы мен олардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласындағы жетістіктері, сондай-ақ менеджмент жүйелерін енгізгені үшін беріледі. Биылғы «Алтын сапа» байқауына барлығы 144 шағын және орта, ірі бизнес кәсіпорындары қатысуға өтініш білдірген. Солардың ішінде жүзден жүйрік шыққан үш кәсіпорынға жоғары дәрежедегі «Алтын сапа» сыйлығын Елбасы Нұрсұлтан Назарбаевтың өзі табыс ететін болады. «Алтын сапа» сыйлығын жеңіп алған мекемелер сапа эмблемасын екі жылға дейін жарнамалық мақсатта пайдалана алады.Жүлденің мақсаты-2009 жылдан бастап «Алтын сапа» жүлдесі қазіргі заманғы менеджменттің даму тенденцияларын ескеретін және сапа бойынша Еуропа сыйлығы үлгісімен үйлестірілген жаңа үлгі бойынша өткізіледі. Бұдан басқа критерийлер өнімдер мен көрсетілетін қызметтердің сапасы саласындағы жетістіктері үшін ТМД Сыйлықтарына сәйкес келеді. Онда сапа саласында басшылықтың лидерлік рөлін, ұйымның саясаты мен стратегиясын сипаттайтын көрсеткіштердің маңызы, тұтынушылардың өнімдер мен көрсетілетін қызметтердің сапасына қанағаттануы күшейтілген. Жаңа үлгіні қолдану ұйымдарда сапа бойынша жұмыстар деңгейін нақтырақ бағалауға мүмкіндік береді. Онда сапа саласында басшылықтың лидерлік рөлін, ұйымның саясаты мен стратегиясын сипаттайтын көрсеткіштердің маңызы, тұтынушылардың өнімдер мен көрсетілетін қызметтердің сапасына қанағаттануы күшейтілген. «Алтын Сапа» сапа деңгейін көтереді.Дүниежүзінде сапа бәсекелестік артықшылыққа жетудің негізгі факторына айналды. Бұл, мамандардың айтуынша, тауарлар мен қызмет түрлерінің сапасы ғана емес, бірінші кезекте бизнес-процестер мен мекемені басқару жүйелерінің сапасы. Сарапшылардың пікірінше, даму, өндірісті және бәсекелестікке қабілеттілікті арттыру стратегияларындағы басты элемент үздік мекемелерге марапат сыйлайтын сапа белгісі болып табылады.Осыған орай Қазақстанда жыл сайын Президенттің бастамасымен отандық тауарлардың үздігін анықтайтын «Алтын сапа» конкурсы өткізіледі. Сыйлықтың негізгі мақсаты – отандық өндірушілерді бәсекеге қабілетті өнім шығаруға бастау. Бұл байқау отандық тауарлардың сапасын көтеру, нарықты жоғары сапалы бәсекеге қабілетті өнімдермен толтырып, өндірушілердің экспорттық мүмкіндігін көтеру, ішкі және сыртқы нарықта қазақстандық бұйымдардың беделін жоғарылату негізінде құрылған.2009 жылдан бастап конкурс қазіргі заманғы менеджменттің даму тенденцияларын ескеретін және сапа бойынша Еуропа сыйлығы үлгісімен үйлестірілген жаңа үлгі бойынша өткізіледі. Онда сапа саласында басшылықтың лидерлік рөлін, ұйымның саясаты мен стратегиясын сипаттайтын көрсеткіштердің маңызы, тұтынушылардың өнімдер мен көрсетілетін қызметтердің сапасына қанағаттануы күшейтілген.
Алғашқыда жеңімпаздар корпоративті салықтан босатылса, бүгінде «Алтын сапа» сыйлығын жеңіп алған мекемелер сапа эмблемасын екі жылға дейін жарнамалық мақсатта пайдалана алады. Ұйымдастырушылардың ойынша, сапа саласындағы көшбасшылықты мойындату жеңімпаздарға жаңа әріптестер тауып, іскерлік әріптестік жолындағы жаңа мүмкіндіктерге жол ашады. Сыйлық жыл сайын өндірілетін өнімдердің, орындалатын жұмыстардың немесе көрсетілетін қызметтердің сапасын қамтамасыз ету, олардың бәсекеге қабілеттілігін арттыру, сапаны басқарудың тиімді жоғары әдістерін пайдалану, халықаралық стандарттарды енгізу, тұтынушылардың сұраныстарын қанағаттандыруда маңызды нәтижелерге қол жеткізгені үшін беріледі.Өндіретін өнімнің сапасы конкурстың барлық қатысушылары үшін басты критерий болып болып табылады. Конкурсқа қатысу компанияларға Қазақстан нарығында барынша танымал болуға, сапалы, заманауи әлемдік талапқа сай өнім өндіруге, кәсіпорынның мәртебесін көтеруге мол мүмкіндіктер береді.Республикалық деңгейде өткізілетін «Алтын сапа» конкурсында ҚР әр түрлі өнеркәсіп салаларының өндірушілері қатысады.