Жарнама
Арнайы жобалар
100 Игі іс: Газбен кмтамасыз ету
497.18
490.7
4.97
Жаңалықтар
LifeStyle
Спорт
Аймақ
Фоторепортаж
Massaget TV
Редакция
+7 (700) 3 888 104
Жарнама
+7 (700) 3 888 188
Басты жаңалықтар
LifeStyle
Спорт
Аймақ
Massaget TV
Жарнама
Сұрақ-жауап архивы
>
Экономика және қаржы
Баға және тауардың бағалық саясаты
Баға және тауардың бағалық саясаты
25.01.2015, 18:02:50
Ж. Өрісбай
Nurgeldi Oralbekuly
22.02.2015, 19:51:21
Дамыған елдердің қазіргі кездегі экономикасы рыноктық сипатта. Негізгі экономикалық проблемаларды шешуде рыноктық жүйе тиімді де серпімді болып табылады. Бұл жүйе бір күнде пайда болған жоқ, ол ғасырлар бойы қалыптасып, өркениетті түрге ие болды. Алдағы уақытта да әлем елдерінің экономикалық келбетін анықтайтыны хақ. Елiмiздiң рыноктық экономикаға өтуiне байланысты рыноктың қымет ету механизмiн және оның негiзгi элементтерiн талдап, оларды экономикамыздың тиiмдi дамуына қолдана бiлу бүгiнгi күн тәртiбiнiң өзектi мәселесi. Қазiргi кезде нақты рыноктық қатынастар орнап, бағаны белгiлейтiн тек қана сұраныс пен ұсыныс деп төте айту қиындау. Өйткенi кәсіпорынлар белгiлi бiр рынокта, белгiлi бәсеке жағдайында және белгiлi рынок құрылымының негiзiнде әрекет жасайды. Баға саясаты дегеніміз - өзінің тауарларына (қызметтеріне) баға белгілеу үшін басшылыққа алған кәсіпорынның жалпы принциптері. Ал баға стратегиясы дегеніміз – сол принциптерді іс жүзіне асыру үшін кәсіпорынның қолданылатын әдістер жиынтығы. /1, 30 б/ Сонымен қатар, нарықтық экономикада кәсіпорын баға саясатын жүргізгенде нарықтың құрылымының әсері мен маңызы зор. Яғни, нарық құрылымы бәсекелі болған жағдайда, жекелеген бәсекелес кәсіпорынлар нарықта бағаға әсер ете алмайды, олар бағаны белгіленген деп есептейді. Сондықтан олар максималды пайда табу үшін өндіріс көлемін, өндіріс шығындарын оптималдауды іске асырады. Ал монополиялық нарықтағы кәсіпорындардың монополиялық билікке ие болғандықтан, олар өздерінің өнімдеріне баға белгілей алады және олар бағаға байланысты әр түрлі саясаттар жүргізе алады. Мысалы, монополиялық кәсіпорынлар бағалық дискриминация саясататрын жүргізе алады және олар ол саясатты жүргізу арқылы қосымша табыс түсіреді. Сондықтан мен, микроэкономика пәнінен курстық жұмысымның тақырыбын «Кәсіпорынның баға саясаты және баға стратегиясы: нарық құрылымының әсерін талдау» деп алдым.
Алынған ресурс:
http://www.izden.kz/kurstyk-zhumys/ekonomika/9
Ғылыми жұмыстар жинағы. © izden.kz
Алынған ресурс: http://www.izden.kz/kurstyk-zhumys/ekonomika/9 Ғылыми жұмыстар жинағы. © izden.kz