Кей адамдар ұшақпен ұшып келгеннен кейін тасымалдау кезінде багаждың зақымдалғанын біледі. Онымен бірге шамадан ішіндегі заттар да бүлінген болуы мүмкін. Бұл жағдайда өтемақы ала аласыз, – деп хабарлайды Massaget.kz тілшісі Tengri Travel-ге сілтеме жасап.
Бірінші қадам – багажды алған бойда оны тексеру. Оны әуежайдағы багаж алатын жерде тексеру маңызды. Сол кезде оның зақымдалғанын байқаған бойда жөнге келтіру процесін бастайсыз.
Мына белгілерге мән беріңіз:
Егер шамадан зақымдалған болса, әуежайдан кетіп қалмаңыз.
Көпшілік әуежайда жолаушылар багажбен болған проблемаларды хабарлайтын арнайы орын бар. Мұндай қызметтер Lost & Found немесе Baggage Claim деп аталады.
Сол жерге зақымдалған багаж жайлы жазбаша акт (Property Irregularity Report) қалдыруыңыз керек.
PIR жазу үшін не керек:
"Әуе көлігінде жолаушыларды, багажды және жүктерді тасымалдау қағидаларына сәйкес билетті рәсімдеу жолаушы мен авиакомпания арасында әуе тасымалы шартының жасалғанын растайды, оның шеңберінде багажды жеткізгені, бүлінгені, сақталғаны үшін оны тіркегеннен кейін тасымалдаушы (авиакомпания) жауапты болады.
Осы жағдайларда жолаушы тасымалдаушыға (авиакомпанияға) ғана шағым беруге құқылы, егер одан әрі жөнелту кезінде әуежайдың кінәсі анықталса, регрессиялық талаптар қоюға құқылы", – деп атап өтті Алматы әуежайында.
Әуежайдан шықпай жатып зақымдалған багажды әр қырынан суретке түсіріп алыңыз. Бұл суреттер авиакомпанияға және сақтандыру компаниясына шағым жазғанда керек болады.
Әрбір авиакомпанияның зақымдалған багажға қатысты өз саясаты бар. Авиакомпания сіздің шағымыңызды қалай қарайтынын, сізге қандай құжаттар мен дәлелдер қажет болатынын нақтылау маңызды.
Өтемақының негізгі нұсқалары:
Егер багаждың зақымданғанын кейінірек, мысалы, үйге жеткенде байқасаңыз, сізде авиакомпанияға ресми шағым беру мүмкіндігі бар. Әдетте жолаушының багажды алғаннан кейін оның зақымдануы туралы шағым беруіне жеті күні бар. Мұны авиакомпанияның веб-сайты арқылы немесе олардың заңды мекенжайына хат жіберу арқылы жасауға болады.
Шағымда мыналарды көрсету қажет:
Егер сіздің багажыңыз сақтандырылған болса (мысалы, туристік сақтандыруды сатып алу кезінде), сіз өтемақы алу үшін сақтандыру компаниясына жүгіне аласыз. Саясат багаждың зақымдануын да, оның ішіндегі заттарды да қамтуы мүмкін. Сақтандыру шарттарымен мұқият танысып, көрсетілген рәсімдерді орындау маңызды.
Зақымдалған багажға қатысты шағымдарды қарау процесі бірнеше аптаға созылуы мүмкін. Авиакомпания қосымша дәлелдемелерді немесе құжаттарды сұрай алады, ал сақтандыру компаниясы келтірілген залалға бағалауды жүргізе алады. Сондықтан өтініштердің, фотосуреттердің және түбіртектердің көшірмелерін сақтау маңызды.
Жаңалықтарды бәрінен бұрын біліп отырғыңыз келсе, Telegram-арнамызға жазылыңыз!