- Негізгі бет
- Басты жаңалықтар
- Ұшу кезінде багаж...
Ұшу кезінде багаж зақымдалған болса, не істеу керек?
Кей адамдар ұшақпен ұшып келгеннен кейін тасымалдау кезінде багаждың зақымдалғанын біледі. Онымен бірге шамадан ішіндегі заттар да бүлінген болуы мүмкін. Бұл жағдайда өтемақы ала аласыз, – деп хабарлайды Massaget.kz тілшісі Tengri Travel-ге сілтеме жасап.
Багажды қолға алған бойда тексеріңіз
Бірінші қадам – багажды алған бойда оны тексеру. Оны әуежайдағы багаж алатын жерде тексеру маңызды. Сол кезде оның зақымдалғанын байқаған бойда жөнге келтіру процесін бастайсыз.
Мына белгілерге мән беріңіз:
- шамаданның жыртылуы немесе сызылуы;
- тұтқасы, құлпы немесе дөңгелегінің сынуы;
- шамаданның майысып қалуы.
Егер шамадан зақымдалған болса, әуежайдан кетіп қалмаңыз.
Жоғалған немесе зақымдалған багаж қызметіне жүгініңіз
Көпшілік әуежайда жолаушылар багажбен болған проблемаларды хабарлайтын арнайы орын бар. Мұндай қызметтер Lost & Found немесе Baggage Claim деп аталады.
Сол жерге зақымдалған багаж жайлы жазбаша акт (Property Irregularity Report) қалдыруыңыз керек.
PIR жазу үшін не керек:
- отырғызу талоны;
- багаж квитанциясы (багаж нөмірі жазылған жапсырма);
- паспорт немесе жеке куәлік.
"Әуе көлігінде жолаушыларды, багажды және жүктерді тасымалдау қағидаларына сәйкес билетті рәсімдеу жолаушы мен авиакомпания арасында әуе тасымалы шартының жасалғанын растайды, оның шеңберінде багажды жеткізгені, бүлінгені, сақталғаны үшін оны тіркегеннен кейін тасымалдаушы (авиакомпания) жауапты болады.
Осы жағдайларда жолаушы тасымалдаушыға (авиакомпанияға) ғана шағым беруге құқылы, егер одан әрі жөнелту кезінде әуежайдың кінәсі анықталса, регрессиялық талаптар қоюға құқылы", – деп атап өтті Алматы әуежайында.
Зақымды суретке түсіріп алыңыз
Әуежайдан шықпай жатып зақымдалған багажды әр қырынан суретке түсіріп алыңыз. Бұл суреттер авиакомпанияға және сақтандыру компаниясына шағым жазғанда керек болады.
Авиакомпанияның саясатын анықтаңыз
Әрбір авиакомпанияның зақымдалған багажға қатысты өз саясаты бар. Авиакомпания сіздің шағымыңызды қалай қарайтынын, сізге қандай құжаттар мен дәлелдер қажет болатынын нақтылау маңызды.
Өтемақының негізгі нұсқалары:
- Багажды жөндеу. Авиакомпания зақымдалған шамаданды өз есебінен жөндеуді ұсына алады. Көбінесе олардың серіктестік қызмет көрсету орталықтары болады;
- Багажды ауыстыру. Егер жөндеу мүмкін болмаса, авиакомпания шамаданды ұқсас шамаданға ауыстыруды ұсынуы мүмкін;
- Өтемақы. Егер жөндеу де, ауыстыру да мүмкін болмаса, авиакомпания багаждың құнына және оның зақымдануын бағалауға негізделген ақшалай өтемақы ұсына алады.
Ресми шағым жазыңыз
Егер багаждың зақымданғанын кейінірек, мысалы, үйге жеткенде байқасаңыз, сізде авиакомпанияға ресми шағым беру мүмкіндігі бар. Әдетте жолаушының багажды алғаннан кейін оның зақымдануы туралы шағым беруіне жеті күні бар. Мұны авиакомпанияның веб-сайты арқылы немесе олардың заңды мекенжайына хат жіберу арқылы жасауға болады.
Шағымда мыналарды көрсету қажет:
- багаждың зақымдануының сипаттамасы;
- рейстің күні мен нөмірі;
- PIR нөмірі (егер ол әуежайда жасалған болса).
- Сондай-ақ бүлінген фотосуреттерді және барлық қажетті құжаттардың көшірмелерін (отырғызу талоны, багаж түбіртегі, чемоданға чек) тіркеңіз.
Сақтандыруды пайдаланыңыз
Егер сіздің багажыңыз сақтандырылған болса (мысалы, туристік сақтандыруды сатып алу кезінде), сіз өтемақы алу үшін сақтандыру компаниясына жүгіне аласыз. Саясат багаждың зақымдануын да, оның ішіндегі заттарды да қамтуы мүмкін. Сақтандыру шарттарымен мұқият танысып, көрсетілген рәсімдерді орындау маңызды.
Шыдамды болыңыз
Зақымдалған багажға қатысты шағымдарды қарау процесі бірнеше аптаға созылуы мүмкін. Авиакомпания қосымша дәлелдемелерді немесе құжаттарды сұрай алады, ал сақтандыру компаниясы келтірілген залалға бағалауды жүргізе алады. Сондықтан өтініштердің, фотосуреттердің және түбіртектердің көшірмелерін сақтау маңызды.
Жаңалықтарды бәрінен бұрын біліп отырғыңыз келсе, Telegram-арнамызға жазылыңыз!
А. Жапатова