Вагоннан тарақан көріп қалсаңыз, не істеу керек? Бұл сұраққа "Tengri Travel"-ге "Жолаушылар тасымалы" компаниясының баспасөз қызметі жауап берді, - деп хабарлайды Massaget.kz тілшісі.
Әлеуметтік желілерде әлсін-әлсін жолаушылардың вагоннан жәндіктерді байқағаны жайлы ақпарат жарияланып тұрады.
"Бұл өтініштер тек ұлттық тасымалдаушыға ғана емес, жеке тасымалдаушыларға да қатысты болуы мүмкін. Қазақстанда 14 жеке тасымалдаушы бар", - деп атап өтті компанияның баспасөз қызметі.
Егер ұлттық тасымалдаушының пойыздарынан тарақан көріп қалсаңыз, қайда шағымдануға болады?
"Компанияның пойыздарындағы жолаушылар тасымалының сапасына қатысты мәселелер бойынша жолаушылар +7 776 714 5686 нөміріне хабарласа алады немесе вагондарда орналасқан QR-кодтарды пайдалана алады. Кодты сканерлегеннен кейін жолаушы WhatsApp чатына ауысады, онда ол операторға өз сұрағын қоя алады. Сондай-ақ, Instagram-дағы @jolaushylar_tasymalу ресми парақшасына хабарласуға болады", - деп хабарлады баспасөз қызметі.
Компанияда жолаушылар пойыздарда жәндіктерді көрген жағдайда, бұл мәселеге жауапты қызмет қажетті шаралар қабылдайтынын атап өтті. Бекітілген санитарлық ережелерге сәйкес, әрбір вагон рейс алдында дезинфекциялық өңдеуден өтеді, деп атап өтті баспасөз қызметі.
Пойыздарда санитарлық тазарту үш негізгі процедураны қолдана отырып жүзеге асырылады:
"Әр өңдеуден кейін вагондар арнайы комиссиямен тексеріледі. Жәндіктер анықталған жағдайда вагондарды қайта өңдеу жүргізіледі, вагодандардың бос тұру мерзімі ұзартылады. Еске салайық, пойыздарда санитарлық тазарту жұмыстарын жүргізу үшін компания филиалдары осы саладағы мамандармен келісім-шарт жасасады. Пойыздарды өңдеу үшін жолаушылардың денсаулығына қауіп төндірмейтін "Циперметрин 25", "Титаник", "Фаворит В.К.Э." сияқты құралдар қолданылады", – деп хабарлады баспасөз қызметі.
Өзекті жаңалықтарды өз уақытында оқу үшін Facebook парақшамызға жазылыңыз!