- Негізгі бет
- Басты жаңалықтар
- Пойызда лас төсек-орын...
Пойызда лас төсек-орын берсе, қайда шағымдану керек?
Пойызда сізге лас төсек-орын берсе, не істеу керек? Бұл сұраққа "Жолаушылар тасымалы" компаниясының баспасөз қызметі жауап берді, - деп хабарлайды Massaget.kz тілшісі "Tengri Travel"-ге сілтеме жасап.
Пойызда алмалы-салмалы жұмсақ жабдықтар бар, олар төсек-орын жабдығы, матрацтар, жастықтар және т.б. Компания олардың қызмет ету мерзімі - 48 ай (яғни 4 жыл) екенін атап өтті.
"Егер жолаушыға лас төсек-орын берілсе, ол өз вагонының жолсерігіне жүгінуі керек, олар өздерінің лауазымдық міндеттеріне сәйкес төсек-орындарды ауыстыру бойынша шаралар қабылдауы керек. Жолсерік шара қолданбаған жағдайда жолаушы пойыз бастығына жүгінуі қажет. Бұл басқа да жұмсақ алынбалы-салынбалы жабдыққа (жастықтар, көрпелер, матрацтар) қатысты", – деп хабарлады баспасөз қызметі.
Компания сонымен қатар стандарттарға сәйкес барлық кір жиынтықтары әр рейстен кейін міндетті түрде жуылатынын еске салды.
"Жолаушылар тасымалы" АҚ-ның әрбір филиалы үшін өз жеткізушісі таңдалды, бұл күн сайын төсек-орындарды жуу мен өңдеудің үлкен көлемімен күресуге мүмкіндік береді.
Компанияның төсек–орындарында жеке тасымалдаушылармен салыстырғанда логотиптер мен басқа да ерекше белгілер жоқ", - деді баспасөз қызметі.
Ұлттық тасымалдаушы 2024 жылы "сүлгінің өлшемдері қайта қаралды, матрацта сырғанауға қарсы беті енгізілді, жастықтың іші өзгертілді, жастық қаптары жаңартылды, оларға қақпақша орнатылды, вагондағы кілем жолдарының нормалары ұлғайтылды" деп хабарлады. Сонымен қатар, "Гранд Тальго" купесіне монша халаты қосылды.
Аптаның басты оқиғалары мен пайдалы видеоларды көру үшін YouTube арнамызға жазылыңыз
А. Жапатова