Отбасы психологы оқу жылын қызықты өткізуге, баланың өз бетінше оқуына көмектесетін маңызды ережелермен бөлісті, - деп хабарлайды Massaget.kz тілшісі.
Психологтың айтуынша, алдымен баланың негізгі қажеттіліктерін қанағаттандырып, содан кейін ғана оқуға кірісу керек. Егер бала шаршап тұрса, ұйқысы қанбаса, қарны аш болса, бір нәрсеге қатты ренжіп тұрса, ата-ананың жанжалынан күйзеліске ұшырап, бір нәрсені уайымдап тұрса бірінші осы мәселелерді шешіп, сосын барып сабақ оқуға кірісу керек.
1. Өзіңізге мақсат қойыңыз
"Мықты мектеп", "жеделдетілген бағдарлама", "олимпиадалардағы жеңістер" емес, "өз бетінше оқу".
2. Үй тапсырмасын орындау әдетке айналуы керек.
Үй тапсырмасын орындау үшін арнайы уақыт бөлінуі керек. Ол 15:00 мен 17:00 арасы болғаны дұрыс.
3. Балаңызға оның әрекеттерінің маңыздылығын көрсетіңіз
Сабақ оқып отырған баланы алаңдатпаңыз, түскі асқа шақырмаңыз, шу шығармаңыз. Үстел, орындық, шамды өзі таңдасын. Өзіне ұнайтын дәптер, қалам, қарындаш сатып алсын.
4. Үй тапсырмасын бастау алдында қайталанатын тұрақты әдет қалыптастырыңыз
Бұл "Алға, менің чемпионым" деген анасының сөзі, немесе бала секіріп, бір стақан су ішу, немесе құшақтасу, сабақ басталар алдында сүйікті хош иісті шамды жағу сияқты қарапайым істер болуы мүмкін. Ең бастысы, үй тапсырмасын бастау алдында қайталанатын тұрақты әрекет.
5. Бізді алып тастаңыз!
"Біз мектепке бардық", "Біз үй тапсырмасын орындаймыз" дегендерді айтпаңыз. Біз болған кезде баланың тәуелсіз болуы қиын.
6. Өз бетінше жұмыс істеуге үйрету қиын
Оған тек жол бастау керек. Ата-ана бақылауы баланың өзін-өзі бақылауының дамуына кедергі жасайды. Сондықтан, егер бала сұрамаса, оған көмек көрсетпеңіз.
7. Балаңызға мотивация табуға көмектесіңіз
Мұны келесідей жасауға болады:
8. Балаңызға күніне кемінде 30 минут жеке уақыт беріңіз
Егер балаңызға жеткілікті деңгейде уақыт бөлсеңіз, ол болмайтын істермен сіздің назарыңызды аударуға тырыспайтын болады. Бұл өз бетінше тапсырма орындауға да жақсы әсер етеді
9. Оқу процесін дұрыс ұйымдастыру
Уақытты еске түсіріңіз, үй тапсырмасының үлкен көлемін шағын сегменттерге бөліңіз. Содан кейін өзіңіз кетіп қалыңыз. "Мен кешкі ас әзірлеймін, өзің қазір орындай бер, мұндай тапсырманы өзің жасай аласың, мен саған сенемін".
10. Егер бала әлі де көмекке шақырса
Ол үшін шешім қабылдамаңыз, дұрыс жауаптарды айтпаңыз, бірақ "Сен қалай ойлайсың?", "Мұғалім бұл тақырып бойынша не айтты?", "Әртүрлі әдістерді қолданып көр" сияқты жетекші сұрақтар арқылы оны анықтауға көмектесіңіз.
Егер сіз баланың шынымен ештеңе білмейтінін және түсінбейтінін байқасаңыз мұғаліммен сөйлесіңіз. Мұғалімнің тәжірибесіне қатысты материалдың презентациясын балаңызға арнайы қалай өзгертуге болатынын көрсетіңіз, мүмкін оны жақынырақ трансплантациялауға немесе ақпаратты жақсырақ қабылдау үшін сыныпта қосымша қызықты тапсырмалар беруге болады.
"Сіздің әртүрлі балаларды оқытуда тәжірибеңіз көп қой. Мүмкін сіз маған материалды меңгеруде балаға қандай тәсіл қажет екенін айтарсыз", - деп мұғаліммен сөйлесіп көріңіз.
Маған сеніңіз, мұндай сыпайы әңгімеден кейін ұстаз сіздің тарапта болады.
Жаңалықтарды бәрінен бұрын біліп отырғыңыз келсе, Telegram-арнамызға жазылыңыз!