Антифризді өндірушілер түсін сан алуан қылып шығарады. Кейде жүргізушілер қызыл антифриз құйып жүріп, үстіне көк түсті антифризді қосуға қорқақтайды. Десе де, автоэксперт мәселенің сұйықтық түсінде емес, басқада жатқанын жеткізді, - деп хабарлайды Massaget.kz тілшісі Tengri Auto-ға сілтеме жасап.
© Фото:depositphotos.com
Автосарапшы Валерий Сафоновтың айтуынша, барлық антифриздер бір негізгі компоненттен жасалады - ол моноэтиленгликол. Бұл қоспа сұйықтықтың төмен температурада қатып қалмауын қамтамасыз етеді. Дегенмен сұйықтықтар ішіндегі қосымша қоспалар болуы мүмкін. Оларды әртүрлі ететін де осы. Өйткені бұл қоспалар көліктің және сол көлік жүретін аймақтың ерекшеліктерін ескере отырып қосылады. Олар детальдардың тозуы мен коррозияны азайтады.
Мысалы:
"Айырмашылықтар тек химиялық құрамға ғана емес, сонымен қатар қозғалтқыштар мен радиаторларда қолданылатын металл, резеңке және пластик сияқты материалдармен өзара әрекеттесуіне де қатысты", - дейді сарапшы.
Антифриздің түсі сұйықтықтың құрамы мен қасиеттеріне мүлде қатысы жоқ. Ол қосымша бояғыш болып табылады.
"Екі түрлі компанияда шыққан, бірақ түстері бірдей антифриздің қоспалары әртүрлі болуы мүмкін. Егер олардың ішінде химиялық реакцияларды тудыратын элементтер болса, антифриз дұрыс жүрмей, маторыңыз жабысып қалуы мүмкін", - дейді сарапшы.
© Фото:depositphotos.com
Сарапшының пікірінше, антифризді бақылаусыз араластыру келесі мәселелерге әкелуі мүмкін:
Арзан антифриз аламын деп қымбат ТЖО-ға түсіп қалмаңыз.
Егер сұйықтық деңгейінің төмендеуі шамалы болса (0,5 литрге дейін), уақытша тазартылған суды қосуға болады. Бірақ егер жетіспеушілік литрден асса, сарапшы диагностикаға баруға және қажет болған жағдайда антифризді толығымен ауыстыруға кеңес береді.
Instagram парақшамызға жазылып, ең қызықты ақпараттарды бірінші болып оқыңыз!