Қазақстан Нархоз университетінің зерттеулерін ЮНЕСКО-Жапония бірлескен сыйлығына ұсынды

Қазақстан Нархоз университетінің зерттеулерін ЮНЕСКО-Жапония бірлескен сыйлығына ұсынды

Инновациялық бағдарлама тұрақты даму принциптерін орта білім берудің оқу жоспарлары мен стандарттарына біріктіруді көздейді. Ыбырай Алтынсарин атындағы ұлттық білім академиясының қатысуымен Нархоз университеті әлемдік қауымдастықтың назарын аударған инновациялық бағдарлама жасады.
 
Жоба жетекшісі Нархоз университетіндегі Қазақстанның тұрақты даму институтының директоры, доктор Брендан Дюпрей болды. Тұрақты даму мақсаттарын орта білім берудің оқу бағдарламасына интеграциялау жобасы білім беру саласындағы ЮНЕСКО-Жапония бірлескен сыйлығына ұсынылды. Байқаудың қорытындысы алдағы бірнеше айда белгілі болады.
 
"Тұрақты даму үшін білім беру және оның жүйесіне интеграциялау" бағдарламасы 1-11-сынып оқушыларының стандарттары мен негізгі оқу жоспарларын оларға тұрақты даму принциптерін кіріктіре отырып бейімдейді.

"Тұрақты даму үшін білім беру жай ғана оқу емес, сонымен қатар сапалы білім берудің маңызды құрамдас бөлігі болып табылатын өмірлік процесс. Ол оқытудың мазмұны мен нәтижелеріне ғана әсер етпей, когнитивті, әлеуметтік-эмоционалдық және мінез-құлық аспектілерін дамытуға ықпал етеді, сонымен қатар оқыту әдістері және оқу ортасының өзі", - деп атап өтті ЮНЕСКО-ның білім беру жөніндегі маманы Нұрбек Телешалы.

Жоба ЮНЕСКО және Финляндияның Қазақстандағы жергілікті ынтымақтастық қорының қаржылық қолдауымен жүзеге асты. Жобаның нәтижелері тек Қазақстанда емес, сонымен қатар Орталық Азияның басқа елдерінде де қолдау тапты және жобаның өзі тұрақты даму үшін білім беру туралы хабардарлықты арттыруға арналған халықаралық семинарда ұсынылды. Нархоз бағдарламасы мен Ұлттық ғылым академиясының білім беру "Қазақстандағы ТЖБ интеграциясының үздік тәжірибесі" деп аталды.
 
Нархоз зерттеуі тұрақты даму мақсаттарын білім беру мазмұнына енгізу мектеп оқушыларының білім деңгейін, функционалдық сауаттылығын және сыни ойлауын арттыруға, TIMSS, PIRLS және PISA халықаралық салыстырмалы зерттеулердегі Қазақстанның көрсеткіштерін жақсартуға мүмкіндік беретінін көрсетті.

 Дюпрей марапатқа ұсынылған жұмыс білім беруді өзгертуге бағытталған қадамдардың бірі екенін атап көрсетеді.

"Бүгінде Қазақстанда 3,5 миллионнан астам мектеп оқушылары орта білім беруде. Күн сайын жеті миллион ата-ана орта білім беру жүйесімен бетпе-бет келеді. Және бұл жүйе тұрақты даму мүдделерімен толықтырылуы керек", - деді ол.

Сонымен қатар Нархоз  сарапшылары 2030 жылға дейінгі ауқымды бағдарлама бойынша жұмыс істеуде. Оның мақсаты - ынтымақтастық пен тәжірибе алмасу арқылы бүкіл Орталық Азиядағы тұрақты даму үшін білім беруді жақсарту.

Жаңалықтарды бәрінен бұрын біліп отырғыңыз келсе, Telegram-арнамызға жазылыңыз!

М. Лұқпан