Жиырма тоқтам

Жиырма тоқтам

- Бала мектеп үшін емес, мектеп бала үшін жұмыс істейді.

- Баға құнды емес, бала құнды. 

- Ұстаз қызметінің мақсаты - өз пәнін жақсы үйретуден гөрі тереңіректе: Ол - адамды жасаушы адам. 

- Сабақ - ұстаз бен шәкірттің адами қарым-қатынасы. 

- Сабақтың мақсаты - баланың басқаға ұқсамайтын қасиетін аша білу. 

 - Кісі екеніне күмәнмен қараған баладан кісі шықпайды. 

 - Мұғалімнің өз сабағын білуі жеткіліксіз, оған қоса бала жанын ұға білсін. 

- Әр баланың өмір тіршілігі - өзінше бір тағдыр. Баланың тағдырына ойланып қара. Сабаққа келмесе, себебіне үңіл. Сабағына қызықпаса, себебіне үңіл. Тентек болса, себебіне үңіл. Себебін алдымен өзіңнен ізде. 

- Баланың ықыласын оята біл, қолынан келетініне сендіре біл. 

- Мұғалім мен баланың қарым-қатынасы қуанышты әрі пайдалы болсын. 

- Мұғалімнің сөзі мен ісі жасанды емес, шынайы болуы шарт. 

- Баланы таңғалдыруды ұмытпа: "Даналыққа ұмтылу таңғалудан басталады". Шәкірттің кемшілігін көргіш болсаң, ықыласын өлтіресің. Жеңісін ізде. 

- Балаға сыйлы боламын десең, баланы өзің сыйла. 

 - Көптің көзінше баланың кемшілігін бетіне баспа. Сеніп айтқан сырын шашпа. 

- Сабақ үстіндегі тыныштыққа көп ізденіспен, еңбекпен ғана жетуге болады. 

- Қиын тақырыпты түсіндіре салып, сұрауға асықпа, келесі сабақты қайта түсіндіруден баста. 

- Импровизация - сабақтың жаны.

- Баланы сабақтың негізгі кейіпкері ете біл. 

- Әр бала - табиғаттың ғажайып құбылысы. Оны сол үшін-ақ сыйлауға тұрады. 

Алма Қыраубайқызының "Жаным садаға кітабынан"

Сурет: nis.edu.kz

Қ. Бүйенбай