Бәріміз де шаштаразға барып, шаш үлгісін жаңартуды немесе сәндік күтім алуды қалаймыз. Алайда кейде нәтиже күткеніміздей болмай, көңілімізден шықпай жатады. Мұндай жағдайда қызмет сапасына шағымдану - тұтынушының заңды құқығы. Massaget.kz тілшісі шаш үлгіңіз ұнамаса қалай және қайда шағымдануға болатыны туралы кеңестерді ұсынады.
Қызметтің сапасыз орындалуы - шаш үлгісі келісілгеннен өзгеше болуы, шаштың қалағаннан қысқа қиылуы немесе бояудың түсі қате шығуы. Гигиеналық талаптардың бұзылуы - тазаланбаған құралдарды қолдану, жұмыс орнындағы тазалықтың сақталмауы. Қауіпсіздік ережелерінің сақталмауы - химиялық заттарды дұрыс пайдаланбау нәтижесінде теріге немесе шаш құрылымына зақым келтіру.
Шағымдану жолдары
1. Шаштараз шеберімен сөйлесу
Түзету мүмкіндігі туралы тікелей шаштараздан сұраңыз. Көптеген салондар қателікті түзету үшін қайтадан тегін қызмет көрсетеді немесе басқа нұсқалар ұсынады.
2. Салон әкімшілігіне хабарласу
Егер мәселе шебермен шешілмесе, салонның әкімшілігімен сөйлесіңіз. Әкімшілік тұтынушылардың қанағаттануын қамтамасыз етуге мүдделі.
3. Тұтынушылардың құқығын қорғау
Қазақстан Республикасының "Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы" заңы бойынша сапасыз қызмет үшін өтемақы талап етуге болады. Заңды негіздермен жазбаша шағым беріп, өтемақы алуға немесе ақыны қайтаруды талап етуге құқығыңыз бар.
4. Әлеуметтік желілерде пікір білдіру
Жағымсыз тәжірибе туралы шынайы пікір қалдыру басқа тұтынушыларға ақпарат береді және салонның сапасын жақсартуға әсер етеді.
Талап хатыңыздың мазмұны:
Шағымдану кезінде сабырлы болыңыз. Ашулы немесе қорлайтын сөздер жағдайды ушықтырып, мәселенің тиімді шешілуіне кедергі келтіруі мүмкін. Тұтынушы ретінде сапалы қызмет алуға құқығыңыз бар. Егер шаштараздағы тәжірибе көңіліңізден шықпаса, жоғарыда келтірілген кеңестерді қолданып, өз мүддеңізді қорғаңыз.
Аптаның басты оқиғалары мен пайдалы видеоларды көру үшін YouTube арнамызға жазылыңыз