Оқи отырыңыз

Талай жан бар аузыменен айды алар, қолымен қосаяқ та соға алмас.

Автор: Мұхтар Әуезов

— Редактор бағаны —

Сүйінші, «Massaget» мобильді қосымшасы іске қосылды!
Сүйінші, «Massaget» мобильді қосымшасы іске қосылды!

Автор: Ербол Жұмабайұлы

Статус: Massaget.kz порталының Бас редакторы

Материал жіберу БЛОГ ЖАЗУ

— Жұлдызды блогтар —

Тек сол адам...
Тек сол адам...

Автор: Әсел Асанова

Статус: Редактор

— Үздік әуендер —

Нұржан Тәжікенов - "Сағыныш"
Роза Рымбаева - Алтын сағым
"Тұран" тобы - Kara jorga - people's songм
"Тұран" тобы - The swan - N. Tilendiev
"Тұран" тобы - Kaiys's weeping - poems by S. Kudaiberdiev (the epic of 'Layla and Majnun')
"Тұран" тобы - Zharapazan - people's song - poems by S. Medeubek
Негізгі / Лайфстайл / Денсаулық / Арқа мен иыққа арналған қарапайым жаттығулар

Арқа мен иыққа арналған қарапайым жаттығулар

Арқа мен иыққа арналған қарапайым жаттығулар

Кейде сыптай түзу мінсіз сымбат тек бишілер мен спортшылардың маңдайына бұйырған бақ па деп қаламыз. Жұмыс үстелімізге отырғаннан компьютерге кіріп кете жаздап, бүкірейіп отыру арқылы өз сымбатымызды өзіміз құртып жатқанымызды байқамаймыз. Кейін мойным тартылды, арқам ауырды деп дәрігерге жүгіреміз. Бәрі өзіміздің еріншектігімізден екенін мойындайтын кез жетті. 

♦ Дұрыс отырып үйреніңіз. Өзіңізді өзіңіз сырттай бақылап көріңізші. Бүкірейіп, басыңызды еңкейтіп отырсыз ба? Бұл отырыс сіздің мүсініңізді бұзып жатқаны анық. Сондықтан мына жаттығуды ерінбей жасағаныңыз жөн:

  • Иегіңізді көкірегіңізге иіп, жауырыныңызды алға, артқа қозғалтыңыз.
  • Арқаңызды барынша түзу ұстап, қолыңызбен жүзіп бара жатқандай қимыл жасаңыз.  
  • Басты суреттегідей орныңыздан тұрып, беліңізді оң жаққа 5 рет, сол жаққа 5 рет қисайтыңыз. Жаттығу 5 рет қайталанады. 

♦ Бассейнге барыңыз. Судың астында денеңіз салмақсыз қалатындықтан, денені қадағалау өте оңай болады. Арқаңыз түзу болуы үшін арқамен жүзіп үйренгеніңіз дұрыс. 

♦ Айна алдында жаттығыңыз. Айнаның алдына тұрып, бірнеше рет иіліп, қайта тұрыңыз. Тұрып, қайта отырыңыз.

 Бұдан басқа омыртқаға өте пайдалы мынадай қарапайым жаттығулар бар.

  • Мойын. Мектепте дене шынықтыру пәнінде істейтін қарапайым жаттығуды жұмыс күнінің соңында жұмыста отырып-ақ істеуге әбден болады. Мойынды еңкейтіп, шалқайтып, оңға, солға бұрыңыз. Жаттығуды 10 рет қайталаңыз. 
  • Жауырын. Жақын арада массажға бару жоспарыңызда жоқ болса, жауырыныңыз үшін мына қарапайым жаттығу көмекке келеді. Орныңызда отырып, терең демалыңыз. Демалып жатқан кезде екі иықты артқа қарай қатты тартыңыз. Демді шығарғанда барынша босаңсыңыз. 5-6 секундтан күніне 5 рет істеңіз.    

Дайындаған: Мейіргүл Оңғарова

Сурет: redvelis.ru 

5398 3
Рейтинг: +2

Қосылған күні: 21 ақпан 2014, 18:57
Пікірлер
+0
21 ақпан 2014, 20:47

Керек кеңес қой, бірақ кеңседегілерден қысылатын секілдімін еркінсуге. Жаман шаршаймын бірақ, кешке дейін компьютерге үңіліп отырғаннан. Орындықтан да қажитыным сонша, қайтарда автобуста :shock: әдейі түрегеп тұрамын.

+0
21 ақпан 2014, 23:15

негізі иық айналдырып, басыңды айналдырғанда жақсы боп қалады

+0
22 ақпан 2014, 19:23

Рахмет! Ертеңнен бастап істеймін ;-)

Пікір білдіру:

Пікір қалдыру үшін тіркеліңіз немесе сайтқа кіріңіз.

Әлеуметтік желі арқылы кіру:

Соңғы аудармалар

38-параллель
38-параллель

Ел: Оңтүстік Корея Режиссер: Кан Джегю Жылы: 2004 Басты рөлдерде: Чан Дон Ган, Вон Бин Аударған: Ғалымжан Сәңкібаев

Хён/ Аға/ Brother
Хён/ Аға/ Brother

Ел: Оңтүстік Корея Жыл: 2016 Режиссер: Квон Су Гён  Сценарийін жазған: Ю Ён А  Аударған: Ғалымжан Сәңкібаев Басты рөлдерде: ДИО (Exo тобының әншісі) мен Чо...

Елес ерткен
Елес ерткен

Түпнұсқа атауы - Sen to Chihiro no kamikakushi Орысша атауы - Унесенные призраками Мемлекет: Жапония Жылы: 2001 Түрі: аниме Режиссері: Хаяо Миядзаки Жанры: шытырман...