Оқи отырыңыз

Талай жан бар аузыменен айды алар, қолымен қосаяқ та соға алмас.

Автор: Мұхтар Әуезов

— Редактор бағаны —

Сүйінші, «Massaget» мобильді қосымшасы іске қосылды!
Сүйінші, «Massaget» мобильді қосымшасы іске қосылды!

Автор: Ербол Жұмабайұлы

Статус: Massaget.kz порталының Бас редакторы

Материал жіберу БЛОГ ЖАЗУ

— Жұлдызды блогтар —

Тек сол адам...
Тек сол адам...

Автор: Әсел Асанова

Статус: Редактор

— Үздік әуендер —

Нұржан Тәжікенов - "Сағыныш"
Роза Рымбаева - Алтын сағым
"Тұран" тобы - Kara jorga - people's songм
"Тұран" тобы - The swan - N. Tilendiev
"Тұран" тобы - Kaiys's weeping - poems by S. Kudaiberdiev (the epic of 'Layla and Majnun')
"Тұран" тобы - Zharapazan - people's song - poems by S. Medeubek
Негізгі / Лайфстайл / Денсаулық / Таңертеңгі жаттығуларға оянайық!

Таңертеңгі жаттығуларға оянайық!

Таңертеңгі жаттығуларға оянайық!

Күн суытып, таң кеш ата бастады. Бұған жұмыста не сабақтағы шаршағандықты қоосаңыз, таңертеңгі жаттығуларға мүлдем "Сау бол!" десе болады. Алайда таңғы жаттығулар деніңіздің шымыр, сау болуының бірден-бір жолы. Сондықтан қиын болса да, таңғы жаттығуларға оянып үйренейік.

Сонымен, таңмен жаттығуларға қалайша ұйықтап қалмауға болады?

Ұйқыға ертерек жатыңыз

Ең тиімді әдіс - ұйқыға ертерек жату. Жазбен салыстырғанда күзде бұл қиынға соқпас: күн ертерек батады. Түнгі сериалдар мен ғаламтордан өзіңізді сәл шектесеңіз, ертерек оянуға тез дағдыланып кетесіз. 8 сағаттық ұйқы сізге күні бойы сергек болып жүруіңізді қамтамасыз етеді. 

Спорттық киімде ұйықтаңыз

Бұл әдіс қызық болып көрінгенмен, іс жүзінде көмектесе алады. Үйреншікті түнгі киімнің орнына спорттық стильдегі ыңғайлы шорты мен майка киіп жатсаңыз, таңмен бірден жаттығуларды жасауға кірісесіз. Киім ауыстыруға да уақыт құрту керек емес.

Жоспар құрыңыз

Таңғы жаттығулардың жоспарын алдын ала құрып қойған жөн. Қандай жаттығуды неше рет, қандай әуенге жасайтынын да ойластырған жөн. Жоспарланып қойған шаруаға қалайша тұрмасқа?

Оятардың бірінші дыбыстарына тұрыңыз

Оятар шырылдағанда ұялы телефонның "кейін" батырмасын басып, 5-10 минутқа қалдыра бермеңіз. Бар күшіңізді жинап, тәтті ұйқыны бірден қиыңыз. Оятарды бөлменің басқа жеріне қойса да болады. Оған жетемін дегенше, ұйқыңыз да ашылып кетеді. Оянған бойда төсектен тұруға тырысыңыз, тұра сала бөлменің жарығын, радио не теледидар қосыңыз.

Таңмен жаттығуға ояну - бәрінің қолынан келе бермейді. Осыған қол жеткізгенде өзіңзді салауатты өмір салтын ұстанатын, ұйқыға жоқ деп, белсенді өмір сүретін заманауи ару болып сезінетініңізді түсіну оянуға көмектеседі емес пе?

Ал сіз таңертеңгі жаттығуларды жасайсыз ба?

Дайындаған: Сания Аринова

Сурет: my-happyend.ru

12520 0
Рейтинг: +0

Дайындаған: Сания А
Қосылған күні: 18 қазан 2012, 13:56
Пікірлер
+0
18 қазан 2012, 14:53

спорттық киіммен ұйықтаңыздар :P

+0
18 қазан 2012, 22:26

Оятардың бірінші дыбыстарына тұрыңыз :) Оның ең бірінші дыбыстары нағыз әлемдегі жаман дыбыстар сияқты болып кетеді кейде :D

Пікір білдіру:

Пікір қалдыру үшін тіркеліңіз немесе сайтқа кіріңіз.

Әлеуметтік желі арқылы кіру:

Соңғы аудармалар

38-параллель
38-параллель

Ел: Оңтүстік Корея Режиссер: Кан Джегю Жылы: 2004 Басты рөлдерде: Чан Дон Ган, Вон Бин Аударған: Ғалымжан Сәңкібаев

Хён/ Аға/ Brother
Хён/ Аға/ Brother

Ел: Оңтүстік Корея Жыл: 2016 Режиссер: Квон Су Гён  Сценарийін жазған: Ю Ён А  Аударған: Ғалымжан Сәңкібаев Басты рөлдерде: ДИО (Exo тобының әншісі) мен Чо...

Елес ерткен
Елес ерткен

Түпнұсқа атауы - Sen to Chihiro no kamikakushi Орысша атауы - Унесенные призраками Мемлекет: Жапония Жылы: 2001 Түрі: аниме Режиссері: Хаяо Миядзаки Жанры: шытырман...