Apple компаниясы қолданушыларға қауіпсіздік мәселесіне байланысты маңызды ескерту жасады. Технологиялық алып компания iPhone пайдаланушыларына бәсекелесі саналатын қосымшаны жоюды ұсынды, - деп хабарлайды Massaget.kz тілшісі DailyMail-ге сілтеме жасап.
Apple әлем бойынша екі миллиардтан астам iPhone пайдаланушысын цифрлық қауіпсіздік мәселесіне назар аударуға шақырды. Компания жаңа видеороликте Google Chrome браузерін сынай отырып, ол туралы теріс пікір білдірді.
Жаңа жаңалық бойынша, Google бұрын айтқан уәдесінен бас тартты — браузерден үшінші тарап cookie файлдарын жоюды тоқтатқанын жариялады. Бұл файлдар ғаламторда қолданушы әрекеттерін бақылауға мүмкіндік беріп, жекелендірген жарнама көрсету үшін, әрі миллиардтаған табыс әкелетін негіз болып табылады.
Алғашында Google өз жоспарында үштік cookie файлдарын жаңа жүйемен алмастырып, Chrome қолданушыларына бақылау функциясын өшіру мүмкіндігін беруді уәде еткен болатын. Алайда, бұл жоспарлар жүзеге аспады, себебі ғаламтор жарнама индустриясы өзгерістердің бәсекелестік ортаны бұзуы мүмкін екенін мәлімдеді.
Cookie файлдары өздігінен зиянды емес болғанымен, олар жеке мәліметтердің, оның ішінде банктік ақпараттардың таралып кетуіне себеп болуы мүмкін. Бұл тек cookie файлдарын қолмен өшірмейінше немесе "инкогнито" режимін қолданбаса Chrome қолданушыларының әрекеттері әлі де бақылауда болатындығын білдіреді.
Бұл жағдайға байланысты, Apple өз браузері Safari-ді қауіпсіз әрі жеке мәліметтерді қорғауға баса назар аударатын құрал ретінде ұсынды.
Apple ғаламтордағы бақылауды айыптады
Apple бұрын да "Стая" атты бейнемазмұн шығарған болатын, онда iPhone қолданушылары бақылаушы камералардан жасырынуға тырысады. Бейнемазмұнның соңында, камералар Safari браузері таңдалғанда жарылып кетеді.
Бұл - Google және оның FLoC жобасына (Federated Learning of Cohorts) тікелей сілтеме. Бұл жобаның мақсаты бастапқыда cookie файлдарына балама ретінде ойластырылған еді.
Chrome қандай ақпарат жинайды: браузер цифрлық бейнеңізді қалай қалыптастырады
Chrome әлі де кең ауқымда деректер жинайды: сіз не іздегеніңіз, қандай сайттарды қарағаныңыз, қанша уақыт өткізгеніңіз және не сатып алғаныңыз. Осы деректер негізінде қолданушының қызығушылықтары мен жасын, тіпті банкке барғанын анықтайтын сандық бейне жасалады.
Бұл ақпарат жарнама агенттіктері мен аналитикалық компанияларға сатылады немесе беріледі, олар оны зерттеп, қайта сатады, әрі миллиардтар табады.
Осы механизм арқасында Google 2024 жылы жарнамадан шамамен 265 миллиард доллар табыс тапқан болатын.
Өзекті жаңалықтарды өз уақытында оқу үшін Facebook парақшамызға жазылыңыз!
А. Бақдаулет