Оқи отырыңыз

Өзіңе ұнаған кәсібіңмен шұғылдансаң, өз ұлтыңның туын көкке көтере алсаң – бақыт деген осы!

Автор: Асқар Жұмаділдаев

— Редактор бағаны —

Массагетте қалай блог жазамын?
Массагетте қалай блог жазамын?

Автор: Ербол Жұмабайұлы

Статус: Massaget.kz порталының Экс-бас редакторы

Материал жіберу БЛОГ ЖАЗУ
Негізгі / Бойжеткен / Сымбат / Суық мерзімде артық салмақ қосып алмас үшін...

Суық мерзімде артық салмақ қосып алмас үшін...

Суық мерзімде артық салмақ қосып алмас үшін...

Температура минусқа түскен кезде қайта-қайта қарныңыз ашады және физикалық белсенділік азаяды. Ал бұлар – дене пішініңіздің басты жаулары. Суық мерзімде артық салмақ қосып алмас үшін не істеу керек?

1. Түскі ас пен кешкі ас алдында калориясы төмен сорпа ішіңіз

Егер түскі және кешкі астың алдында шағын ыдыспен сорпа ішіп алсаңыз, одан кейін қою тамақты өзіңіз жоспарлағаннан гөрі азырақ жейсіз. Бірақ калориясы төмен жеңіл сорпалар таңдаңыз. Ол ішінде ештеңесі жоқ құр сорпа болса, тіпті, жақсы. Ал калориясы көп, мысалы, кілегей қосылған крем-сорпаларды, әсіресе, кешкі асқа ішудің қажеті жоқ.

2. Кез келген (түсініксіз) жағдайда шөптер шайын ішіңіз

Күн салқындай бастағанда сирек шөлдей бастаймыз. Яғни, ағза шөлдейді, бірақ ол туралы белгіні кешігіп береді. Сіз ағзаға судың жетіспейтінін сезбеуіңіз мүмкін. Бірақ ағза ылғал жетіспеушілігінің себебінен күйзеліске ұшырайды. Кейде ағза шөлдегенде қарныңыз ашқандай сезім туады. Сондықтан тамақ жегіңіз келгенде алдымен су ішу керегін жиі айтамыз.

Диетологтар суық мерзімде шөптер шайын көбірек ішуді ұсынады. Мысалы, көк шай, түймедақ пен жалбыз шайы тәбетті қалпына келтіреді және артық тамақтанудың алдын алады.

3. Протеин мөлшері көп таңғы ас ішуді әдетке айналдырыңыз

Көпшілік, әдетте, таңғы асқа көмірсулары көп таңғы ас ішеді: ол қанты көп бөлкелер мен бутербродтар болуы мүмкін. Бұл өнімдер, әсіресе, қыста дене пішініңізге зиянын тигізеді: себебі суық мерзімде физикалық белсенділік азаяды. Зерттеулер бойынша, ақуызға толы таңғы ас тәбетті бақылауда ұстап, түске дейін өзіңізді тоқ сезінесіз.

4. Пайдалы тәтті ғана жеңіз

Қанты көп бөлкелер мен печеньелерді қойып, оның орнына пайдалы тіскебасарлар жеуге тырысыңыз. Мысалы, шоколадтың тек қара түрін алыңыз. Мерзімдік көкөністерге мән беріңіз: мысалы, асқабақтан жасалған тағамдарды таңдаңыз. Кепкен жемістер, жаңғақтар мен жемістер – ең керемет тіскебасарлар.

0
Рейтинг: +0

Дайындаған: Ақтоты Жапатова
Фото: unsplash.com
Қосылған күні: 10 қазан, 15:52

Соңғы аудармалар

Қайсар До Бон Сун  #7
Қайсар До Бон Сун #7

До Бон Сун – ерекше қыз. Өйткені, оның бойында тұқымқуалайтын қасиет алпауыт күшке ие. Ол тек қыздаға беріледі. Бұл қасиеті үшін өзінен ұялатын қыз қалайша барлық қиындыққа қарсы тұра білді? Оған қолдау көрсеткен кім? 

BTS - Go Go
BTS - Go Go

Топ: BTS немесе Beyond The Scene  Дебют: 2013 жыл,...

VROMANCE feat. Obroject -
VROMANCE feat. Obroject - "Ғашықпын" (Fall In Love)

Массагет сайтында жарық көріп жүрген "Қайсар До Бон Сунның" сезімге толы саундтрегін назарларыңызға ұсынамыз.