Рио де Жанейро арқылы саяхат

Менің саяхат күнделігім Рио-де-Жанейроға сапарым туралы жарқын естеліктерге толы. Қала менің жадымда мәңгі сақталатын әсерлердің, оқиғалар мен кездесулердің нағыз қойнауына айналды.

1-күн: Алғашқы әсер таң қалдырды - алтын жағажайы бар Копакабана және туристердің көптігі. Кешке серуендеуге шыққанда, таулар мен жағажайларда шамдар жағылғанда, қаланың қалай өзгергенін тамашаладым.

2-күн: Мені энергиясымен және ауқымдылығымен баурап алған Бразиляны барлық әлемге танытқан, карнавалғада бардым. Карнавалда өмір басқаша сезінеді. Барлық мұң-қайғы ұмытылып, тек керемет көңіл күй қалады

3-күн: Санта-Тереза ​​ауданының көшелерімен серуендеп, әр бұрышта самбо мен босса нова дыбыстарын естідім. Мен өз шығармаларын бар жанымен орындайтын жергілікті көше музыканттарын кездестірдім.

4-күн: Мұражайларға бардым, соның ішінде Бейнелеу өнері мұражайы мен Сафари саябағында болдым. Олардың ішінде флора мен фаунаның көптеген түрлерін көрдім.

5-күн: Күнді Ипанема жағажайында толқындар дауысын естіп, күн астында демалумен өткіздім. Кешке мен жергілікті мейрамханалардың біріне барып, дәстүрлі бразилиялық тағамдардың ең жақсыларын таттым.

Рио-де-Жанейрода мен Бразилияның шынайы жанын сезіндім, жылы шырайлы, қонақжай адамдармен таныстым, ұмытылмас сәттерді бастан өткердім. Бұл қала ұмытылмас әсерлердің нағыз қоры, мен саяхатымды жалғастыру үшін осында қайта ораламын деп үміттенемін.



Бөлісу: