Рио де Жанейро арқылы саяхат

Рио де Жанейро арқылы саяхат
жеке
блог

Менің саяхат күнделігім Рио-де-Жанейроға сапарым туралы жарқын естеліктерге толы. Қала менің жадымда мәңгі сақталатын әсерлердің, оқиғалар мен кездесулердің нағыз қойнауына айналды.

1-күн: Алғашқы әсер таң қалдырды - алтын жағажайы бар Копакабана және туристердің көптігі. Кешке серуендеуге шыққанда, таулар мен жағажайларда шамдар жағылғанда, қаланың қалай өзгергенін тамашаладым.

2-күн: Мені энергиясымен және ауқымдылығымен баурап алған Бразиляны барлық әлемге танытқан, карнавалғада бардым. Карнавалда өмір басқаша сезінеді. Барлық мұң-қайғы ұмытылып, тек керемет көңіл күй қалады

3-күн: Санта-Тереза ​​ауданының көшелерімен серуендеп, әр бұрышта самбо мен босса нова дыбыстарын естідім. Мен өз шығармаларын бар жанымен орындайтын жергілікті көше музыканттарын кездестірдім.

4-күн: Мұражайларға бардым, соның ішінде Бейнелеу өнері мұражайы мен Сафари саябағында болдым. Олардың ішінде флора мен фаунаның көптеген түрлерін көрдім.

5-күн: Күнді Ипанема жағажайында толқындар дауысын естіп, күн астында демалумен өткіздім. Кешке мен жергілікті мейрамханалардың біріне барып, дәстүрлі бразилиялық тағамдардың ең жақсыларын таттым.

Рио-де-Жанейрода мен Бразилияның шынайы жанын сезіндім, жылы шырайлы, қонақжай адамдармен таныстым, ұмытылмас сәттерді бастан өткердім. Бұл қала ұмытылмас әсерлердің нағыз қоры, мен саяхатымды жалғастыру үшін осында қайта ораламын деп үміттенемін.