"Сүйіктім, қалқам, маралым менің"

"Сүйіктім, қалқам, маралым менің"
жеке
блог

Сүйіктім,қалқам,маралым менің,

Мен үшін күннен жаралып едің.

Жұлдыздай болып,айға да балап,

Періштем болып саналып едің.

 

Сүйіктім,қалқам,маралым менің,

Емдеші келіп,жараның емін.

Ойлайтын күнде,ұйықтамай түнде,

Қайтемін енді, сананың емін!

© Заманбек Тілекқабылов

 

#Жасақын