Мен қазақтың қызымын

Мен қазақтың қызымын
жеке
блог

Мен қазақтың қызымын, иланып ал,
Көзіне нұр, көңліне күй дарыған.
Тілегі жаңылмаған жақсылықтан,
Жүрегі арылмаған иманынан

Мен қазақтың қызымын, жау да илеген,
Жетелеген бара рухы,ән-күйімен.
Туғаннан тал бесікке бөлеп мені,
Тербеткен алып дала әлдиімен.

Мен қазақтың қызымын, көктемімін,
Көркіне сәуле құйған көктегі күн.
Жерімнің тағдырымын тарихымын,
Елімнің болашағы- өткенімін.

Қасиетті қалықтың қызымын мен,
Ет- жүрегі елжіреп,жүзі күлген.
Ертеңіне қарайлап мол үмітпен,
Өткеніне құрметпен жүз үңілген.