"Мәңгілік Муза"

"Мәңгілік Муза"

 О, муза!

Ғаламға,

Адамға,

Сен мені шын ғашық жан еттің,

ал енді осынау қапастан,

Өзіңді таба алмай әлекпін.

 

Арқасын сүйеген айға нық,

Бір жігіт бұлтта отыр жайланып.

Жанары жұмылған...Шамасы

Жып-жылы, жұп-жұмсақ, ай-мамық!

 

Сол түні адам жоқ адасқан,

Жап-жарық күйге енген қара аспан.

Ай жастап, жұлдызды жамылып,

Жас жігіт ән салды жарасқан!

 

Әуенге өзгеше сыр ілген

Жаһанның құлағы түрілген.

Тірілер аңсады тамұқты,

Өлгендер қайтадан тірілген...

 

Сол түні уақыт та тез өткен,

Жұлдыздар жыр оқып кезекпен,

Сезімтал қауымды қуантып,

Сезімсіз жандарды мезі еткен.

 

Ғаламшар билеп жүр айналып,

Жып-жылы, жұп-жұмсақ, ай-мамық!

Мәңгілік музамды тапқандай,

Мен дағы көз ілдім жайланып...

 

..."Ән салған дауысы ғажап қой"

...Басталды тағы бір азапты ой..)

Ғашық боп қалдым ба үніне?!

Ондай үн ғаламда аз-ақ қой...

Эx..)

©Қарлығаш Қабай

ЕҰУ, 3-курс



Бөлісу: