Мен кіммін ? Менің адасқан өмірім,Мен жолымды таптым ,өз өзімді жеңдім

Мен кіммін ? Менің адасқан өмірім,Мен жолымды таптым ,өз өзімді жеңдім
жеке
блог

Мен қысқаша өмірімді жазып өтейін,құрметті оқырмандар N372 бастауышта оқыдым,кішкене кезімнен сабаққа деген зауқым жоқ еді,бірақ анда-санда оқитынмын,содан тек ойын ойнап қана жүретінмін.Көбіне бұзық бала едім,тынымсыз жан едім,бірақ өмірімнің бір керемет күні жайлап өзгере бастады.......

С.Адамбеков мектебіне ауыстырды 5 класқа өттім,екі класты біріктірді,содан менің жақсы достарым біреуі ОҢҚ облысына ,біреуі басқа мектепке ауысты(Өмірзақ Бекболат,Нұрхат Азат).Бірақ мен олардың кеткені бүртүрлі,жаныма тиді,уақыт өте келе сағынатынымды түсіндім.Содан Сапарбай Ержанмен таныс болдым содан,мен онымен жақсы дос боламыз деп ойламадым.Бірақ ол менен көп нәрсе білетінін түсіндім.Класта 12 қыз 7 ақ бала болды бұл өте жақсы еді...

Кейін менде өзгерістер бола бастады,үйде де мектептеде ,өзімде де   үйде мен апамның үйінде тұрамын дедім,ата-анам бармайсың деді бірақ мен дегенімнен қайтпадым.Содан ол жақта апам Сағыдат,Салтанат,Талдыбай атам апшелерім көп нәрсе ,өте көп нәрсе үйретті,үй түрлігін де істеп,орыс т,құнды кеңестер берді,сабағыма ,достармен араласуға,қыздармен сөйлесуді,ешқашанда мойымауға үйретті.Компьютерді ойнап гта,робот т.б ойындарды ойнап жүріп Әкемнің ағасы Серікбай ағаймен таныс болдым,соның баласы Әбләлі Бағлан екеуіміз ойын ойнап копьютеоден шықпайтынбыз,бұл кәдімгі лихорадка еді,қасымызда Жандос деген бір бала болды бірге,игратекаға бартынбыз,кейін барғызбай қойды апам ия бәрі осы мен тоқтады.Бірақ мен анда санда барып жүрдім ,Үнемі адал бола алмайсың ғой енді.Міне менің өмірім осындай қызық!!