Қаратаулық 18 жастағы жігіт үздік сержант атанды

Қаратаулық 18 жастағы жігіт үздік сержант атанды
жеке
блог

Кіші сержант Әбдіхалық Нұрдәулет Серікұлы, Жамбыл облысы Қаратау қаласының тумасы. Жасы 18-де. Жеті жасынан Талдықорған қаласындағы интернатта білім алып, спортпен шұғылданған. 2008-2020 жылдар аралығында Сағадат Нұрмағамбетов атындағы Құрлық әскерлерінің Әскери институтында "Жасұлан" әскери мектебінде білім алған.

"2020-2022 жылдары Шоқан Уәлиханов атындағы әскери колледжді тәмамдадым. Қазіргі уақытта Гвардейск гарнизонының 75263 әскери бөліміндегі екінші инженер-саперлік батальонның инженерлік ротасының бірінші командирімін. Бастапқыда өзімді әскери адам ретінде еш елестете алмадым. Спортшы болсам, Олимпиадаға барсам деген арманым болды. 9 сынып бітірген соң, ата-анамның ақылымен "Жасұлан" әскери мектебіне түстім. Бала кезде түсінбейсің, бірақ "Жасұланда" жүріп Отанға деген сүйіспеншілігім оянды. Бокс, қоян-қолтық ұрыс спорттарынан жарыстарға қатысып тұрамын", - дейді Нұрдәулет.

Оңтүстік өңірлік қолбасшылығында (Шымкенттен Жаркентке дейін) 100-ге жуық сержанттар 10 күндік сайыста (танк жүргізу, автоматтан оқ ату, тактикалық сұрақтар және дене дайындығы) бақ сынасқан. Осы байқауда Нұрдәулет жеңімпаз атанды.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Әскери медиа (@as_media2022)

"Әскери медиа" жобасы аясында әскери салада жүрген сарбаздар, сержанттар және офицерлердің қызметтік борышынан бөлек, қарапайым өмірдегі қызығушылықтары, өмірлік ұстанымдары және елдің дамуына қосып жатқан үлесі жазылады.

Бұл іс-шара "Азаматтық бастамаларды қолдау орталығы" КеАҚ-тың қолдауымен "Алматы" студенттер Альянсы" корпоративтік қорының ұйымдастырып жатқан "Жастарды әскери-патриоттық тәрбиелеу бойынша кешенді іс-шараларды өткізу" жобасы аясындағы "Әскери медиа" шағын грант негізінде жүзеге асырылып отыр.