Технология әсері

Технология әсері
жеке
блог

Технология біздің өміріміздің бір бөлшегіне айналды. Тіпті кейінгі жас ұрпақ гаджеттер мен компьютерлерді он үшінші мүшесі етіп алды . Адамзат денсаулығына ауқымды мөлшерде зияның тигізіп жатқан ұялы телефоннан бастарту мүмкін емес. Неліктен екені бәрімізге мәлім , жанымыздан бір елі қалдырмайтын ұялы телефонсыз өміріміз қараңғыдай көрінеді.Дүниежүзілік бәсекелестіктіктің нағыз көзі болып жатқан жаңа заман технологияларының әсері орасан зор .

      Дүниежүзілік технология секунд санап дамуда. Қазіргі таңда бірталай жетістіктерге жетті.Мен үшін жаңа заман технологиясының ең мықты топ-3 технологиясы :1) тері астына орнатылған чиптер. Бұл чиптер арқылы гаджеттер мен компьютерлерді санамыз бен басқаруға болады . Илон Масктың бұл идеясы 2023жылдан бастап іске асырылу мүмкін.2) 3D принтер. Бұл нанотехнология арқылы адамның днқ-сын пайдаланып кез-келген дене мүшесін жасап шығаруға болады. Бұл америкалық ғалым Джо- Дэвистің ойлап тапқан технологиясы. 3) денсаулықты бақылап отыратын цифрлық егіздер. Бұл америкалық Q bio компаниясының технологиясы. Бұл технология бір сағатта сіздің бүкіл ағзаңызды ,гармон, қан құрамын барлығын анализдей алады. Әрине, заманды жүз сексен градусқа өзертетін жаңа технологиялар әлемнің дамыған елдерінде шығарылуда: Америка , Германия , Япония , Корея т.б. Технология адамзатқа екі жақты әсер тигізуде. Біріншісі , пайдасы. Технология адамзатқа шығармашылық дамуға көмектеседі. Ақпарат қолжетімді. Ата -анамыздан бала кезімізде естіп өсуші едік қой. Сабақтан соң кітапханаға барып кітап оқитынбыз , үй жумысын орындайтынбыз деп .Ал қазір интернетті ашсаң барлығы даяр. Керегін жазсаң болды. Қарым-қатынастың жақындакы. Араларында қаншама шақырым болсада кез- келген жерден діндеген адамына байланысқа шыға аласың. Алайда , зияныңда ұмытпаған жөн. Адамзат денсаулығы үшін ұялы телефон өте зиян. Жазылмас дертке шалдығуда әбден мүмкін. Өмірімізді жарық етер қос жаңарымызға да зияның айтпай өту мүмкін емес. Көру қабілетімізді нашарлатады. Шамадан тыс көрер болсаңыз психологиялық тұрғыда да зақым алуыңыз мүмкін. Айта берсек шексіз терең теңіздей.

    Мен қорытындылай келе , технология – заман талабы . Біз технологияны өмірімізден сызып тастай алмаймыз . Сондықтан да технологияның теріс жағын термей оң көзқарас пен қарап тек керегін алуды ұсынамын.