Таңқалдырған ойын

Қазақстан сырт алаңда жігерлі және міңезді жеңіске қол жеткізді. Үмітіміз сөнді дегенде, құрамамыз өзінің берілмейтінін көрсетіп салды. Жақсы құрамаға айналып, мықты құраманың өзіңе біраз қиындық келтіретінін, соныңа дейін үлкен жетістікке жету үшін міңез көрсетіп ойынауда. Қазіргі таңда ұлттық құрама ойынның асыға күтетін жаңдар қаншама. Біз ұлттық құрамамызбен мақтансақта артық емес, бұлда ұлттық құрамаға жігер береді.

Ал енді екі құраманың ойыныңа келер болсақ, бірінші тайм негізі бізді күйік ойынға салды. Себебі, ойыншыларымыз өзінің ойын тактикасыңа үйренісе алмай жүрме, әлде шаршаңқы болдыма белгісіз. Соның кесірінен айып добынан гол жіберіп алдық. Гол иесі: Тейлор дәл осы гол құраманы естен таңдырып жіберді. Бақтиярды ауыстыру керек деп ойладық.

Бірақ команда екінші таймға басқаша көңіл күймен шықты. Сасқалатауын қойып, еркін ойнай бастады. Ал енді Асхаттың қақпа тесердей соққыларын әр матч сайын көріп келе жатырмыз. Бірақ соққы өте жойқын болды. Градецскиді жайлы орнынан ұшып түсірді. Қап әтеген-айы гол соғылмады, қақпа бағанасы құтқарды. Бұл соққы жігіттерімізді оятқандай содан соң, жақсы ойнап соңғы 12 минут біздің ұмытпайтын ойынымыз болғандай. Марочкиннің белсенді іс-әрекеті команда үшін пенальти әкелді. Ал біз білеміз Бақтияр одан қателеспейтіннің және гол есеп: 1:1 жігерлі жігіттер соңғы минутта бұрыштама добын көтеруге дайындалады. Ал Ерсін ағамыз-"осы сәтте, соңғы минутта гол соғып кететін едік"- деп айтып болған жоқ, қақпа торында екінші гол тулап жатты.

Командалық ойын арқасында, даланың ерлері деген атақ берді. Бірақ әліде кемшіліктерді дұрыстау керек. Тағы бір факт, Бақтияр Зайнудинов голдар саны бойынша, Руслан Балтиевті озды. Оған 34 матч қана керек болған. Еліміздің футболы өркендеп келе жатқаны осыдан байқалады. Алға Қазақстан, мәңгілік елдің жанкүйерлері сіздерге де мың алғыс. 

            Мақала авторы: Ернұр Мұратқали



Бөлісу: