Смартфонға арбалу

Смартфонға арбалу
жеке
блог

Телефонға арбалып жатамыз. Қаншама нәрсеміз телефонмен байланысып жатыр, ал бірақ біз ең басты нәрселерімізді ұмытып кетеміз. Әрине, интернет арқылы сөйлесеміз, интернет арқылы керек заттарымызға тапсырыс беріп алдыртамыз. Қоғаммен байланыс жүйесі дұрыс жұмыс жасамай тұр.

Адамдар бір-бірімен араласуды күнен-күнге қойып келе жатыр. Әрине адамдар телефонмен арбалғаның білеміз. Неге, себебі, бір жерде телефонсыз отыра алмайды. Кейде уақыт өтпей қалған секілді көрінеді.Бірақ адамдар істерге ештеңе таппай жүреді. Әлемде бүкіл елдер, әртүрлі ұялы смартфондар шығаруда, мысалғы "Айфон" смартфондары жылдан-жылға жаңа үлгілерін шығарып адамдарды таңғалдырып жатыр. Елдер бір-бірімен жарысып, әртүрлі модельдегі смартфондар жарық көруде. Бірақ смартфонды керек кездерде қолданған жөн емеспе, бір бастарын алмай жүрген қазақтар. Елдегі жастардың қоғамен сөйлесуі баяулап барады. Көбіне оқып, біліп жүргенмен көп сөйлеспейді. Соның кесірінен тіл байлығы азайып келе жатыр. Ал енді сол смартфон арқылы, қаншама адамдар алданып қалып жатыр, миллиондаған теңгесін салып, содан үлкен қиындық душар болғаның біліп, ах ұрып отырады.Әртүрлі алайықтықпен кездеседі. Қазіргі танда смартфон ең қауіпті затқа айналып барады. Оған себеп әртүрлі букмекерлік кеңселерден келетін хабарлама. Білмейтін адамдар кіріп, жеңіл ақша ұтамын деп, өзі үлкен қателік жасайды. Енді шамалы болсын үлкен өмірмен, байланыс жасау керек, құр телефонға шұқшиып отырғанша одан қайта шаруалар бітіріп елге, өзіңе пайда тиетін нәрсемен айналысқан жөн.

Біз телефонды керек кезде қолдаңсақ өзімізге жеңіл болады. Басқада жасайтын шаруалады бітіріп, өз өміріндегі нәрселерді өзгерткен жақсы болады. Смартфоннан басқа да қызықты дүниелер бар. Ол үшін смартфоннан арылу сағанда,мағанда,қоғамға да таптырмас жол.