Журналистің қызметі қаншалықты еркін?

Журналистің қызметі қаншалықты еркін?
жеке
блог

Қазіргі әлем ақпараттық технологиялардың дамыған заманы. Осындай әлемде ақпараттың шын, өтірігінің ара-жігін ажырата білуде журналист мамандығы үлкен ықпал етеді. Негізгі айтылатын әңгіме де осы тақырыптың төңірігінде болмақ.

Журналист-бұл өткен дәуірде,қазіргі кезде,келешекте де өз құндылығын жоғалтпайтын мамандық.Журналистика дегеніміз-баспасөздерде жылт еткен жаңалықтарды жазумен ғана шектелмейді.Жалпы ауқымы әлдеқайда кең әрі күрделі.Менің ойымша журналисттің қызметі еркін емес.Сен қалаған нәрсеңді немесе өз ойыңды ашық жаза алмайсың.Әрқашанда нейтралитет болуың керек.Және де сенің үстіңнен сені тексеріп,түзеп отыратын адамдар бар.Сенің әр жазған мақалаң,пікірің көпшілікке мәлім болып отырады.Барынша абай болу керек.Журналисттің қателігі тек бір адамның қателігі болып саналмайды.Ол сені көріп,оқып отырған бірнеше миллион адамға да зияны тиюі мүмкін.Телевидениядағы журналисттерге мысалы барлығы толықтай сенеді.Әр айтқан сөздеріне сеніммен қарайды.Сен қате жаңалық айтып басқа біреудің өміріне қауіп төндіруің әлдеқайда мүмкін.Және өз өміріңе де.Атақты адамдар журналисттерді жек көреді.Себебі біз тек шындықты айтамыз.Халық үшін барлығын жасаймыз.Өзіміздің жанашырлығымыздан өзіміз де зардап шегеміз.Болашақта журналистика қызметін барынша еркін қылуға өз үлесімді қосқым келеді.