Мамандық қалай таңдау керек?

Мамандық қалай таңдау керек?
жеке
блог

Көп оқушылар осындай жағдаймен соқтығысып жатады. Әрине көзге қарағанға жеңіл шығар, бірақ бұл өмірдегі ен үлкен таңдау. Қазақстанда қаншама адам бар, дипломы бар, жұмысы жоқ.

Бірінші кезекте хоббиге назар аудар, себебі, бұл саған үлкен жол ашады. Хобби саған қатты ұнаса, соны зерттей түс. Зертеген сайын сенде, үлкен мүмкіндік пайда болады.

Енді біз алтын белгі иесіміз біз нестейміз деп жатады. Барлық сабақ ұнаса, өлмейтін мамандықты қараған жөн, себебі, сен әр мамандықты игеретіндей мүмкіндік болса. Дәрігер болып, адамдардың өмірін құтқарып қалу, өз еңбегінді ақтай біліп, әлемге танымал ет. Барлық мамандыққа барғысы келеді алтын белгі иегерлері, сондықтан жүрек қалауына құлақ сал.

Екіншіден зертеуге басты назарларға іліктір. Себебі, зертеген сайын біреуге үлкен қызығушылық тудыруы мүмкін, ал біреуге керісінше ұнамай қалуы ғажап емес. Нақты қадамдарынды бірінші зерттеу арқылы жаса.

Зертеу ештеңе шешпейді дегендерге айтарам, әрбір мамандық зерттеу арқылы шешіледі. Әр кезде мамандық үлкен рөл ойнайтын, қазірде сұранысқа ие мамандық табу онайлау, қолда телефон, кіріп қарап өз мамандықтарынды зертей аласын.

Келесі сұрақ жұмыс табу диплом бар, бірақ жұмыс жоқ. Сол үшін университет сені жұмысқа тұрғызуға көмек берема, осыны ойланып толғанып шешімді қабылдау керек. Сен дер кезінде орналаспасан онда сен білген нәрсенді ұмыта бастауын мүмкін.

Қортындылай келе үлкен жолға дұрыс мамандық үшін, зерттеу, өлмейтін, болашағы бар мамандықтарға аса назар аударған жөн. Жақсыжұмыс істеп, жақсы жерлерде жүргін келсе, онда маман болудан, еңбектенуден қашпа, талпыну сені бір жерден жарып шығуға көмек береді. Қорықпа ештеңе кеш болмайды. Мүмкіндік әр кезде болады.