Сіз шынайы мағынасын түсіне алмаған 10 фильм туралы

 

Кейде, біз фильм көрген кезде керемет әсер алып, оны көпке дейін есте сақтап жатамыз. Ал, бұндай фильмдер басынан-ақ адамның санасына әсер ететіндей, бірақ анализ жасалмайынша көрінбейтін философияға құрылады.

AdMe.ru сайты 10 танымал картинаны жинап, мағынасын түсіне отырып көретіндей назарларыңызға ұсынып отыр.

Ессіз Макс: Ызаның жолы

Сұмдық мықты экшндерімен көп көрермендер фильмнің негізгі идеясын түсінбейді. Психологиялық көзқарас бойынша фильмдегі әр кейіпкер- өзіміздің жеке басымызда болатын жағдайлардың мысалы секілді. (суретке назар аударыңыз): олардың жүгіргені- біздің қорқынышымыздың кескіні, жасыл жерлер- біздің қиялымыз, саяхат- жеке басымыздың түрленуі. Сол себепті де көрермен фильмнен соң ерекше сезімге бөленіп, өзіне жаңа күш, жаңа мотивация алғандай һәм эмоциялық қысымнан арылғандай күй кешеді.

 

Шендлер тізімі

Қызыл пальтодағы қыз «Шендлер тізімі»  фильміндегі  басты идеядағы кейіпкер. Стивен Спилбергтің өзі оны былай деп түсіндіреді: «АҚШ, СССР және Англия да холокост (грек тілінен: оттың көмегімен құрбандыққа шалу) туралы білген. Бірақ ешкім ештеңе жасамаған. Біз бұл аяусыз өлім маршын тоқтату үшін ешқандай да ресурстарды жұмсаған жоқпыз. Бұл- барлығы көре тұра, ештеңе істемеген үлкен қызыл дақ» ,- деген.

 

Интерстеллар

Өте байқампаз көреремен фильмде екі негізгі түстің барын бірден байқайды: көгілдір (мәңгіліктің, аспанның символы), және құм түстес (песочный, жер мен уақыттың символы). Кейіпкерлер киімдерін осы екі символдың құрылымына қарай өзгертіп отырған. Және фильмнің өзі мифологиялық структураға байланысты құрылған: жұмақтық жағдайлар, адамдардың хаоспен күресуі, құтқарылу. Тек, бұндағы басты кейіпкерлер- қарапайым адамдар. Сондықтан да фильм адамдарға жақсы әсер етеді.

 

Остров проклятых

Режиссер басынан-ақ түсінікті етіп көрсеткен, басты кейіпкер- есі дұрыс емес пациент. Детективтің бөлмесіндегі бұғауға, полицейскийлардың шаршаңқы түріне, медбикелерден жауап алудағы бейғамдық, беймаралдық, мисс Кернстің ебедейсіздігіне қараңыз.(олардың бәрі ойнап отыр, түр жасап алған) Ал, соңында кейіпкер шындықты түсінеді, бірақ, лоботомияны жөн деп есептеп, ауруды шынайылықтан бөлек жеңе алмайтындай,  өзгере алмайтындай түр жасап алады, ощм.

 

Ешкім мырза

«Әлемде барлығы басқаша болуы мүмкін, бірақ бір мағынаға ие»,- дейді Немо, өйткені, зат қанша жерден өзгерсе де,  оның  мағынасы өзгеріссіз  қалады. Ал, Немо- Бірден бір уником, ол өзінің өзгерістерінің барлық вариантын көріп,  бір жерге шоғырландыра алады. Анасымен өткен өмірі эмоцияға негізделгенін, әкесімен- парасаттылыққа негізделгенін көріп, өзі үшіншісін- жеке таңдауын дұрыс көреді. (адамның ержеткендігінің символы)

 

Қара аққу

Көп адамдар «Қара аққуды» шизофрениктердің фильмі деп есептейді. Аққұба Нина және оның екінші сыңары Лили (Лилит-ежелгі еврейлерше «түн, қараңғылық») туралы. Ал, негізі бұл кино өнер туралы. Медальдың екі жағы секілді өнердің де екі жағы болады - қалыптастыратын және оны бұзатын, жалпысында, нағыз шынайылық осы екі тараптың бірігуі нәтижесінде фильмде көрсетілгендей метафоралы түрде дүниеге келеді.

 

Неон Перісі



Бұл туындыны анализсіз қабылдау өте қиын. Неоновый Демон- бұл кез келген қалауыңыздағы дүниенің қараңғы тұсы. Басты кейіпкер- бұл ерекше сұлулықтың метафорасы. Айта кететін тағы бір жәйт, үнемі шығып отыратын үшбұрыш-Қасиетті Троиц.(Святой Троиц) , ол дегеніміз сән мен әдеміліктің әлемі-ол жаңа мешіт (шіркеу),  ал көрсетілім- ол қасиетті борыш.

Ходячие мертвецы

Сіз бұл зомбилер туралы  филмді көру барысында көрермендердің неге сонша сезоннан сезонға өз ықыластарын сақтап отыратындары туралы ойланып көрдіңіз бе? Себебі, бұнда тек зомби-әлем ғана емес, құл иеленушілік кезеңнен демократияға дейінгі жаңа үлгілер келтірілген. Осыған байланысты, көрермендер әр сезон сайын сол немесе басқа да қоғамға деген көзқарастарын қалыптастырып отырады.

 

Сплит

«Сплиттің» соңғы 20 секунды барлық картинаны бұзады, «Неуязвимый» фильміне сілтей отырып- біздің алдымызда жәй фильм емес, «ориджин» болады. Ориджин- бұл комикстегідей супербатыр болудың тарихы. Демек, батыр- ол тек үнемі тымырайып жүретін адам емес, ол- супербатыр («Неуязвимый»мен бірге тарихы қаланған).

 

Бойцовский клуб

Әлемде ессіз бірақ гениальный теориясымен өмір сүретін : Марла- ол әңгімелесушінің  жекекейіпкері, байқап қарасаңыз: Марла мен Тейлор өте ұқсас: екеуі де үнемі темекі шегеді, бірдей киім киеді, сақинасы мен шаштары да ұқсас. Және әңгімелеуші мен Марла ұқсас: олардың пролемалары ұқсас,  қонақ үйде тұратындығы, бір уақықтта киім ауыстырып, бір ғана курсқа үлгеріп жүрген  және бұдан да көп ұқсастықтар шығады. Тейлор - ердің бастамасын төмендеткен , әйелдің батырлығының бастамасы болды. Бұл фильмді осы оймен тағы бір қарап шығыңыз. Оған  тіпті машиналар да назар аудармайды Құдай-аау )))) 

 

Ақпараттар www.adme.ru сайтынан.



Бөлісу: