Қазақстандағы кинотуризмнің дамуы

Қазақстандағы кинотуризмнің дамуы
жеке
блог

Туризм индустриясы экономиканың маңызды салаларының бірі болып табылады, сондықтан киноиндустрия мен туризмнің танымалдылығының тоғысқан жерінде бүгінгі таңда бүкіл әлем бойынша қарқынды дамып келе жатқан салалардың бірі болып табылатын жаңа индустрия пайда болды. Қызметтің бұл түрі қаржы ресурстарының ағынын арттырады, бұл елдің имиджіне, оның беделі мен беделіне оң саяси әсер етеді. Кинотуризм - бұл тұтынушыларға түсірілім процесін тікелей көруге немесе танымал жобалар түсірілген мәдени тақырыптық орындарға баруға мүмкіндік беретін ерекше туристік ұсыныс. Сүйікті фильмдер түсірілген, фантастикалық хикаялардағы кейіпкерлер өмір сүрген және қазіргі жұлдыздардың мансабы дүниеге келген жерлерге баруға деген ұмтылыс жастар мен ересектер арасында танымал, бұл мәдени дамудың осы тауашасына сұранысты тудырады. Бұл тақырыптың өзектілігі Қазақстандағы кинематографияның тек осы елде ғана танымал болуымен көрінеді. Осы факторға байланысты кинотуризмнің дамуы баяу қарқынмен жүргізілуде. Бұл осы туристік тауашаларды аз білуге ​​және өзекті мәселені шешуге әкеледі. Кинотуризм шетелде өте жақсы сұранысқа ие, сондықтан Қазақстанда кинотуризм танымал болады деп болжаған жөн. Қазақстандағы кинотуризм саласы жаңа және зерттелмеген, сондықтан бұл тақырып бойынша ғылыми еңбектер мен зерттеулер жоқ. Бірақ, соған қарамастан, экономикадағы бұл тауашалар киноның өзін жетілдіруді ескере отырып дамитын болады, өйткені ол шетелде үлкен сұранысқа ие. Мақалада кино өнерімен байланысты Қазақстандағы туризм саласының дамуы қарастырылады. Тікелей пән – туризм және кинотуризм. Туризмнің жаңа саласын, оның дамуын қарастырып, зерттеп, күшті және әлсіз жақтарын анықтау маңызды. Қойылған мақсаттарға жету үшін зерттеу қажет: шетелдегі кинотуризмді талдау; Қазақстанда оны болжау; оның әлсіз жақтарын және оларды жою әдістерін анықтау; елде кинотуризмді танымал ету мәселелерін шешу. Гипотеза: Қазақстанда кинотуризмнің дамуы ел экономикасын, оның саяси имиджін және мәдени-әлеуметтік әл-ауқатын жақсартады.

Мақалада зерттеу тапсырмаларын орындаудың мынадай әдістері қолданылады: басқа елдердегі кинотуризмнің дамуы мен ұйымдастырылу деңгейін салыстыру; оның қателіктері мен артықшылықтарын шетелде зерттеу; елдегі туризмнің осы саласының ықтимал дамуын талдау; мамандар мен әлеуетті клиенттерге әлеуметтік сауалнама жүргізу. Кинотуризм саласы жаңа және көптеген елдер үшін оның дамуы қиын болуы мүмкін. Бірақ бестселлер кітаптар мен аңызға айналған фильмдер түсірілген елдер үшін бұл қызмет түрі үлкен табыс әкеледі. Мысалы, «Гарри Поттер» культтік фильмінің эпизодтары түсірілген Ұлыбритания. Фильмнің атақ-даңқы мен танымалдығы фильм 2001 жылы шыққанымен, бүгінгі күнге дейін елге үлкен табыс әкеледі. Гарри Поттердің миллиондаған жанкүйерлері Ұлыбритания үшін әлеуетті туристерге айналуда. Туристердің баратын нысандары жоба бойынша жұмыс жүргізілген студиялар ғана емес, сонымен қатар эпизодтарда орын алған қонақ үйлер, алаңдар, аллеялар және тіпті вокзалдар. Туристерді тарту үшін фильмдер тақырыбына арналған арнайы мұражайлар, тіпті сауда ойын-сауық орталықтары салынуда [1, Б.178]. Айта кету керек, бұл туризм саласы барлық елдер үшін емес. Көптеген адамдар үшін кинотуризм экзотикалық қызмет болуы мүмкін. Табыс саласының бұл түрі блокбастерлер түсірілген елдерде дамытуға тұрарлық. Өйткені, сонда ғана өте жомарт және әмияндарын босатуға дайын туристер ағыны болуы мүмкін. Киносы нашар дамыған нысан үшін кинотуризмнің дамуы тек шығын мен көңілсіздік әкеледі. Сонда елімізде кинотуризмнің қолайлы дамуына не ықпал етеді? Кинотуризмді жаңа деңгейге көтеруге көмектесетін маңызды факторлардың бірі – ішкі инфрақұрылымның даму дәрежесі. Елімізде аңызға айналған фильмдер түсіріліп, кейін қалың туристерді қызықтыру үшін халық кино өнерінің дамуына мүдделі болуы керек. Бұл болашақ режиссерлер мен актерлерді жобалар жасауға тартатын университеттер немесе ұйымдар болуы керек дегенді білдіреді. Жастарды тарту перспективалы мүмкіндіктерді жасауға көмектеседі. Екінші айта кететін нәрсе, әрине, оның басқа бәсекелес елдерден артықшылығы. Бұл әдемі геоморфологиялық ерекшеліктер, бірегей архитектура, озық инфрақұрылым мен технология немесе бай тарихи өткен болуы мүмкін. Сирек немесе бірегей болып көрінетін кез келген нәрсе, сөзсіз назар аударатын экрандық жобаларға үлкен табыс әкелетін әлеуетке ие. Жаңа Зеландия «Сақиналар әміршісі» культтік трилогиясының түсірілімінде қолданылған сұлулығымен танымал. Көрермендер фильмдерде көрінетін табиғаттың артықшылығы мен сиқырын байқамай қала алмады. Бұл Жаңа Зеландияға экономикасын көтеруге және кинотуризмді дамытуға көмектесті. Үшінші, бірақ маңызды емес фактор - әлеуметтік желілердің әсері. Фильмді немесе телехикаяны көргеннен кейін өз ойларыңыз бен эмоцияларыңызбен бөлісу, шолулар мен шолулар жазу идеясы барған сайын танымал бола бастады. Бұл фактордың оң және теріс жақтары бар. Позитивті жарнамаға қолайлы жарнама жатады. Мәнерлі сөз тіркестері бар әдемі шолу көру статистикасын арттыра отырып, ең алыс жанкүйерді қызықтыруы мүмкін. Осылайша фильмдердің танымалдылығы артады. Ал талғампаз сыншылардың теріс жағы. Олар теріс назар аударуы мүмкін. Бірінші әсер әрқашан ең маңызды. Егер адам фильм көргісі келсе, бірақ оның сапасына күмәнданса, ол бірден веб-сайттардағы пікірлерді оқи бастайды. Фильмге жағымсыз пікір білдіргеннен кейін әлеуетті көрерменнің оны көруге деген құлшынысы болмайды деген қорытынды жасау қиын емес. Сондықтан зұлым киносыншылар фильмнің имиджін бұзбауы үшін жобалар жасай білу өте маңызды. Дегенмен, «қара пиар да пиар».