Болашақта қандай мамандықтар сұранысқа ие болады?

Мамандық таңдауда өз қалауыңызды тыңдаңыз. Тек маңызды адамдардың пікірлеріне, сән трендтеріне және белгілі бір кезеңдегі қызметтің кейбір бағыттарының өзектілігіне назар аудара отырып, сіз «күйіп кету» қаупіне ие боласыз. Өйткені, ата-аналар балаларын 11-сыныптан кейін бизнестің лайықты көмекшілері және мұрагерлері болу үшін үздік университеттерге білім алуға жібергенімен, көп ұзамай сұранысқа ие және білікті жаңа жұмысшылар депрессияға «жығылады». . Себебі «жан өтірік айтпады» олардың не істеп жатқанына. Қызығушылық та, тілек те болған жоқ. Тиісінше, энергия болмады, яғни олар таңертең тұрып, кеңсеге бару үшін өздеріне күш салуға мәжбүр болды.

Мысалы, ақша бар, құрмет пен мойындау бар, табыс бар, бірақ қуаныш пен қанағат сезімі жоқ. Сондықтан өз қалауларыңызға назар аударуды ұмытпаңыз. Сіз тітіркенусіз көп уақытыңызды не нәрсеге арнауға дайынсыз?

Сондай-ақ, бір мамандықпен тоқтап қалмаңыз. 9-сыныптан кейін немесе жалпы жоғары білім туралы дипломыңыз болған кезде маңызды шешімді қашан қабылдайтыныңыз маңызды емес. Алдымен, осы жолға түсе салысымен, болашағыңызды таңдап, оны өзгерте отырып, сіз қуана баратын кем дегенде 5 позицияны белгілеңіз. Уақыт өте келе олардың кейбіреулері әртүрлі себептермен жойылады, содан кейін өзектілігі, содан кейін қызығушылық жоғалады, содан кейін сізге күнделікті қандай жұмыс істеуге дайын екендігіңіз анық болады.

Ал енді қыз баласы үшін болашақта қажет болатын топ 5 мамандыққа тоқталсақ:

1). ИНТЕРНЕТ МАРКЕТОЛОГ

Кәсіпорындар бірте-бірте қайта құрып, өз қызметтері немесе өнімдері туралы ақпаратты Интернет арқылы жеткізуге тырысуда. Тиісінше, өзінің ашық кеңістігіне бағдарланған және сауатты жобалай алатын, сонымен қатар жұмыс процесін автоматтандыратын маркетолог қажет. Клиентпен байланыс орнатылып, бәсекелестер оны өз өнімдерімен қызықтыруға уақыттары болмайды.

2). ДЕНЕ ДИЗАЙНЕРІ

Медицина су бетінде қалады және ешқашан маңызды емес болып қалуы екіталай. Ал әйелдер арасында дәрігерлер өте көп, статистика бойынша олар ерлерден де көп. Ал қашықтан тексерілу және медициналық кеңес алу мүмкіндігін алсақ та, роботтар мен басқа да технологиялар тірі адамдардың, дәрігер мен пациенттің толыққанды байланысын алмастыра алмайды. Сондықтан, егер сіз өзіңізді медицинамен байланыстырғыңыз келсе, бірақ кім болуды және қандай тауашаны алуды білмесеңіз, оған қатысты мамандықтарды таңдаңыз. адам денесін модельдеу, протездер және қозғалыстың көмекші құралдары.

3). КОПИРАЙТЕР

Салыстырмалы түрде жаңа мамандық деуге болады. Интернеттің және әлеуметтік желілердің дамуымен копирайтер мамандығына сұраныс көбейді. Олар жарнамалық мәтіндер, слогандар, роликтерге арналған сценарийлер, өнім сипаттамасын, блогтар және әлеуметтік желілердегі парақшаларға жазба жазады.

4). СТИЛИСТ

Қазір Қазақстанда стилист мамандығы қарқынды дамып жатыр. Егер әдемі әрі стильді киінгенді жақсы көрсеңіз, сән әлеміне қызығушылығыңыз болса, өзіңізді осы салада дамытыңыз. Стилист үшін тек дарыны мен шеберлік деңгейі емес, сондай-ақ жеке брендтің болуы маңызды. Клиенттер танитын адамына келеді. Сондықтан өзіңізді кәсіби маман ретінде жарнамалау керексіз. Әлеуметтік желіде парақшаңызды дамытып, өз стиліңізбен ерекшеленіңіз. Одан соң стилист ретінде түсірілімдерді ұйымдастыру, клиенттермен шопингке шығу, дүкендерді жарнамалау және клиенттердің гардеробына талдау жасау арқылы жақсы ақша таба аласыз.

5). КОСМЕТОЛОГ

Бұл жерде екі бағыт бар: медициналық білімі бар дәрігер-косметолог және арнайы курстарды ғана оқыған косметолог. Инъекциялық процедураларды жасауға тек дәрігердің құқығы бар. Ал медициналық білімі жоқ косметолог маскалар, массаж, қас және татуаж жасай алады. Осыған қарай, жалақы да әртүрлі болады. Сұлулық салондарында, эстетикалық косметологиялық орталықтарында жұмыс істеуге немесе өз кеңсеңізді ашуға болады.

Осы сынды мамандықтар алдағы 10 жылда қарқынды дамитыны сөзсіз!

Өзіңіздің жүрегіңізге жақын мамандықты таңдап бақытты,табысты болыңыз!



Бөлісу: