Абай институты: шабыт және білім

Абай институты: шабыт және білім
жеке
блог

Әлемде көптеген білім беру мекемелері бар, олардың әрқайсысының өзіндік тарихы, мәдениеті мен миссиялары бар. Бүгін біз сіздерге сапалы білім берудің символы ғана емес, сонымен қатар Мәдени мұра ескерткіші – Абай ғылыми зерттеу институты туралы айтқымыз келеді.

Абай ғылыми зерттеу институты 2009 жылдың 24 наурызында әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің жанынан ашылды. Абай институтының негізгі мақсаты –  зерттеу, оқыту, насихаттау жолымен білімді сақтау, жасау және тарату бағытындағы ғылыми, ғылыми-ұйымдастырушылық жұмыстарды үйлестіру.

Қазақстанда орналасқан Абай институты ұлы ақын және ойшыл Абай Құнанбаевтың есімімен аталады. Абай Құнанбаев ұлы ақын ғана емес, сонымен қатар идеялары ұрпақты шабыттандыратын философ болды. Ол білім алуға, өзін-өзі жетілдіруге және табиғатпен үйлесімділікке шақырды. Бұл құндылықтар Абай институтының негізін қалады.

Абай ғылыми-зерттеу институты Ғылыми зерттеулерге ғана емес, мәдени мұраны құрметтеуге де арналған. Ұлы ақын және ойшыл Абай Құнанбаевтың есімі институттың орталығында тұр, оның маңыздылығы мен ықпалын еске салады. Мұнда мәдениет пен ғылым бір-бірімен араласып, интеллектуалды өсу мен дамудың бірегей ортасын жасайды.

Абай институты «Абайтану» кітабын жарыққа шығарды және Абай Құнанбаевтың 175 жылдығына орай осы еңбек негізінде "Абайтану антологиясы" кітабы да жарық көрді. Сонымен қатар, ақын мұрасына арналған ғылыми-мәдени іс-шаралар әрдайым өткізіледі. Институттан басқа көптеген оқу ұйымдарында, мемлекеттік мекемелерде, қалалық кітапханаларда Абай күні атап өтіледі. Айта кетейік, 10 тамыз - Абай күні Қазақстанның мерекелік күнтізбесіне енді. Абай күні Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы 4 тамыздағы қаулысына сәйкес Қазақстанда мерекелік күн болып саналады. Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінде «Абай Құнанбайұлының шығармашылық мұрасы және ілімі» атты төртінші халықаралық конференциясы 2023 жылдың 10 тамызында  өтті.

Абай ғылыми зерттеу институты туралы толық ақпаратты ресми сайтынан табуға болады.

Абай ҒЗИ қызметкерлері: Алдабек Нұргүл, Ыбырайқызы Гүлнұр
ҚазҰУ 2 курс докторанты: Кенжебулатова Динара