“Tik-tok” Феномені

“Tik-tok” Феномені
жеке
блог

TikTok әлеуметтік желісі қысқа бейнелерді көруге және жасауға арналған ең танымал сервистердің біріне айналды. Бұл қызметтің феномені туралы білмейтін және оны пайдаланбайтын адамды табу өте қиын. Мобильді қосымшаның аудиториясы күн сайын артып, танымал бола түсуде. Технологияның дамуымен әлеуметтік желі адамдар өмірінің ажырамас бөлігіне айналды. Интернет әлемнің түкпір-түкпірінде болған кезде бір-бірімен байланыста болуға, үйден шықпай-ақ сатып алулар жасауға, онлайн оқытуға және тіпті ақша табуға көмектеседі. Ол үшін адамдардың өмірін жеңілдететін және олардың жұмысын жеңілдететін әртүрлі функционалдығы бар көптеген қосымшалар бар. Қазіргі әлемді интернетсіз және әлеуметтік желілерсіз елестету қиын, өйткені бұл әр адамның күнделікті жұмысына айналды. Бүгінгі таңда ең жылдам дамып келе жатқан қосымшалардың бірі - TikTok. TikTok дегеніміз не? «ТикТок» әлеуметтік желісінің тарихын оның негізін қалаушы - Musical.ly құрған қытайлық кәсіпкерлер Луи Ян және Алекс Жу салды. Бастапқыда мазмұнға бес минутқа дейін созылатын ғылыми-танымал бейнелер кірді. Бұл мазмұн пішімі Youtube сайтында танымал ақпараттық ойын-сауық деп аталады, сондықтан жасаушылар бейнелеріңізді өңдеуге және жазуға болатын форматты тек ойын-сауыққа қалдыруды шешті. Бұл әрекет түрі кейіннен TikTok-ты танымал ете бастаған блогерлер мен атақты адамдарды тартты. Бұған дейін Қытайда 2016 жылы іске қосылған TikTok қолданбасы тек ел ішінде жұмыс істеген. Бірақ, 2017 жылдан бастап әлеуметтік желі әлемнің басқа елдерінің арасында қоғамдық доменде жұмыс істей бастады. TikTok қызметі басқа әлеуметтік желілердің аналогы болып табылады - Youtube және Instagram. Оның жеке бейне редакторы бар, онда бетперделерді, әртүрлі ауысуларды немесе музыканы қолдануға болады, бұл пайдаланушыларға жеңілдетеді, өйткені олар қолданбадан шықпай-ақ бейнелерді өңдей алады. Әлеуметтік желі креативті адамдардың ойын білдіретін құралына айналды. Дегенмен, TikTok ең қуатты және ең танымал интернет-ресурстардың бірі екенін анықтай отырып, жұмыстың мақсаты талдау және басқа әлеуметтік желілермен салыстыру, сонымен қатар платформаның феноменальдылығын дәлелдеу деп айта аламыз. . Бейнелерді жасау оңай болғандықтан, кез келген адам арнайы өңдеу дағдыларынсыз танымал бола алады. Сондай-ақ, өзіңізге ұнаған бейнені телефоныңызға жүктеп алып, басқа әлеуметтік желілердегі достарыңызға тарата аласыз. «Тиктоктың» айрықша ерекшелігі – пайдаланушылар оны бірінен соң бірі жалғастырып немесе қайталап, түсіріп, желіде жариялайтын челлендждер мен флешмобтар. Қолданбаның ұсынымдарының өзіндік алгоритмі бар, соның арқасында кез келген адам көп жазылушыларсыз немесе атақ-даңқсыз трендтерге қол жеткізе алады. Қолданба алгоритмі тез үйренеді және қолданбада сағаттың төрттен бірін өткізгеннен кейін тренд арнасының өзі сізге ұнайтын нәрсені көрсетеді. Әндер мен билер интернетте таралады, содан кейін танымал емес топтар немесе әншілер танымал болады. Әйгілі әртістердің этикеткалары қосымшаға өз музыкасын пайдалану құқығын сатып, одан көп ақша табады. TikTok ұсыныстары пайдаланушыларға әр адамға бейімделген бейнелердің жеке таңдауын ұсынады. Демек, адамның белсенділігі артады және оған қарауды тоқтату қиынға соғады. Осылайша, адамның жарнаманы қабылдауы адал болады. Қолданба барлық құрылғылардың жаңа сандық кеңістігін басып алды, 60 секундтық шексіз бейнелер телефонның бүкіл экранын алады, сондықтан пайдаланушылардың назары экранның бір бөлігін алып жатқан бейнеге емес, бүкіл экранда көрсетілген бейнеге көбірек аударылады. . Қолданбаны Snapchat ықпал етушілері алға тартады, мақсатты жарнама қолданылады және қызметті басқаруға ірі әлеуметтік желілердің бұрынғы топ-менеджерлері шақырылады. Америкада белсенді студенттер басқа сыныптастарын оны пайдалануға шақыратын қолданба елшілері болып табылады. Қосымшаны жүктеп алып, кез келген бейнені жариялағаннан кейін сізге сыйлық ретінде тауар немесе әртүрлі сертификаттар беріледі. Сонымен қатар, Tiktok-та жолдама бағдарламасы бар. Қолданушы достарын қосымшаны жүктеп алуға шақырғанда, оған кофеханада сертификат, таксиге купондар, киім-кешек немесе азық-түлік сатып алуға жеңілдіктер беріледі. Ірі қалаларда кештер өткізіледі, онда шақырылған қонақтар TikTok-тағы танымал блогерлер. Осының барлығы үшін қызметке иелік ететін компания әлеуметтік желіні Батыста насихаттау үшін күніне кемінде үш миллион доллар төлейді. Аудиторияны тартудың осындай қызықты әдістеріне қарамастан, қосымшада монетизация жоқ. Мазмұн авторларына ақша төлеу үшін ешқандай бағдарламалар жасалмаған және жарнамаға қатаң шектеулер бар. Осылайша, TikTok өзінің қызмет саласында елеулі бәсекелестері жоқ баламалы әлеуметтік желіге айналады. Маркетингтік зерттеулер бөлімінің басшысы Хорхе Руистің зерттеулеріне сәйкес, ол жарнаманың қатысуы мен әсері үлкен құндылық екенін атап өтті. Ол TikTok-та жарнаманы зерттеп, оның осы қолданбада жақсы жұмыс істейтінін түсінді.