Тауарды сатып алғанда жеткізуін тегін ететін қызмет бар ма?

Айталық сіз тоңазытқыш алғыңыз келді. Бірінші кезекте бағаларды салыстырып, барынша тиімді тәсілмен сауда жасауға тырысыңыз. Сізге жақсы кеңес айтайын: Kaspi онлайн магазиніне кіріп (kaspi.kz), қалаған тауарыңызды іздеңіз. Сол жерде шоттарды комиссиясыз төлеуге болады және жеке қаражатыңызды басқара отырып, әр сатып алған сайын бонус жинайсыз. Ол бонустарды келесі сауда жасағанда онлайн түрде жүзеге асырып, пайдалануға болады. 

Ал, енді тегін жеткізу қалай? Енді сіз kaspi магазиннен тауар алғанда бағасы 20 мың теңгеден жоғары болса, үйіңізге (қалаған жеріңізге деп оқысаңыз болады) дейін жеткізіп береді. Бұл қызмет Қазақстанның бірқатар қалаларында іске қосылды. Ал егер 20 мың теңгеге жетпей қалса, құны 1000 теңгеге жетпейтін соманы құрайтын болады. Сатып алынған заттардың көбі сол күні немесе тапсырыс бергеннен кейінгі күні жеткізіледі. 

«Жақында біз алғаш рет Алматыда тегін жеткізу сервисін ұсынып, сүйікті сатып алушыларымыздың көптеген қуанышты пікірлерін оқыдық. Бүгін біз Қазақстанның көптеген қалаларында тегін жеткізу қызметі қолжетімді болғанын қуана хабарлаймыз. Енді Kaspi Магазин арқылы қазақстандықтар үйге немесе жұмысқа жеткізу қызметі арқылы үздік тауарларды үздік бағамен сатып алады», - дейді Kaspi Bank-тің Басқарма Төрағасы Михаил Ломтадзе.  

Дағдарыс есік алдында. Барынша тиімді тәсілдерді таңдаңыз. Және өзіңіз тексеріп көріңіз:)  



Бөлісу: