Осы күнге дейін өзім де табысқа жеткім келіп, табысты адамдардың психологиясын көп зерттедім. Олардың ақылды екеніне күмәнім жоқ, бірақ айласы ақылынан асып түсетін сияқты. Оны төмендегі үзіндіден оқып көріңізші:
Тауарды өзіңіз қалаған бағаға өткізгіңіз келе ме? Сатып алушы мен сатушы арасында саудаласу мәселесі болатыны анық. Сондықтан сауда-саттықта «қымбатынан бастап, арзанымен аяқта» деген қағида бар. Яғни бірінші ең қымбат бағаны айтып, соңында өзіңіз тауарды сатқыңыз келген бағамен аяқтауыңызға болады.
Стив Джобс көпшілікке iPad функцияларын таныстырып тұрып: «Оған қандай баға тағайындауға болады? Маркетолог ғалымдарға сенсек, шамамен 1 000 долларға бағалауымыз керек екен», - деп айтыпты. Артынша экранда 999 доллар деген жазу шыққан. Джобс алдына жиналған қауымға аз уақыт беріп: «Мен iPad құны 999 доллардан емес, небары 499 доллардан басталатынына қуаныштымын», - дейді. Нәтижесінде төмендетілген баға барлығына арзан секілді көрінген.
Джобс iPad бағасын ноутбуктікімен салыстырған жоқ. Себебі iPad пен ноутбук функцияларын салыстырғысы келмеді. Алғашқы бағасы зәкір болса, соңғысы - Джобстың тауарды өткізгісі келген бағасы. Ол табысты адамдарға ғана тән мінезбен барлығын алдын ала ойластырған.
Осы байланысты өзіңіздің пікіріңізді айтып көрсеңіз...