Solution – [səˈluːʃən] / [со'л'ююшен] – шешім,тоқтам.(хим.ерітінді)
Қолданылуы: «solution» сөзін мәселеге не қандай да бір міндетке(шаруаға) дұрыс жауап бергенде қолданамыз.
Мысалы:
The problem has a unique solution. – Мәселенің бір ғана(жалғыз) шешімі бар.
There's no solution to this problem. –Бұл шаруаның шешімі жоқ.
I will come up with a solution to the problem. –Мен бұл мәселенің шешімін табамын.
There couldn’t be a more ideal solution than that. –Бұдан артық қонымда жауап болмайды.
Surgery is the best solution in this situation. – Опеарциям– бұл жағдайдағы ең дұрыс тоқтам.
«Band-aid solution» – бір шаруаның(мәселенің) уақытша шешімі.
living in an apartment is our band-aid solution. – Бұл уақытта пәтерде тұру біздің уақытша шешіміміз.
best solution – жақсы жауап,final solution –ақырғы жауап,aqueous solution –сулы ерітінді,complete solution – толық ерітінді.
Decision – [dɪˈsɪʒən] / [ди'с'ижэн] – шешім,тоқтам.
Қолданылуы: «decision» сөзі – ойланып, талқылап болғаннан кейін қабылданатын шешім немесе таңдау.
Мысалы:
Have you made a decision? – Сіз шешім қабылдадыңыз ба?
I need to think about it. It's a big decision. –Маған бұл туралы ойлану қажет.Бұл өте салмақты жауап.
All of us had a share in making the decision. –Бұл шешімді қабылдауға барлығымыз қатыстық.
Can you hurry the decision along?–Тездетіп шешім қабылдай аласыз ба?
I made a wrong decision.–Мен қате жауап таңдадым.
To make a decision.–Шешім қабылдау.